۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

قطع برق ۲ روستا در سرعین + میزان خسارت تندباد

مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل گفت: دو روستا در شهرستان سرعین به دلیل وقوع تندباد و شکستن تیرهای چراغ‌برق از روز جمعه در خاموشی هستند.
کد خبر : ۳۵۹۳۶۵
صراط: مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل گفت: دو روستا در شهرستان سرعین به دلیل وقوع تندباد و شکستن تیرهای چراغ‌برق از روز جمعه در خاموشی هستند.

علیرضا علیزاده در گفتگو با مهر تصریح کرد: از روز جمعه با وقوع تندباد تیرهای برق در دو روستای آلوچه و تازه کند شکسته و برق هر دو روستا قطع شده است.

وی افزود: به دلیل بارش باران بعد از وقوع تندباد عملیات برق‌رسانی تاکنون انجام نشده و با این وجود مأموران برق در محل حضور داشته و تا پایان امروز برق‌رسانی را انجام می‌دهند.

به گفته مدیرعامل توزیع برق استان وقوع تندباد در دو روز گذشته موجب خسارت قابل‌توجهی به تأسیسات شهرهای اردبیل، سرعین و مشگین شهر شد.

وی افزود: به ویژه در جاده‌های روستایی به دلیل سرعت قابل‌توجه وزش باد شاهد شکستگی تیرها و آسیب به شبکه توزیع برق بودیم.

مدیرعامل توزیع برق استان اضافه کرد: پدیده تندباد موجب شده بود که در برخی مناطق شهری و روستایی برق قطع شود و با این وجود در تلاش هستیم آسیب‌های شبکه را ترمیم کنیم.

علیزاده افزود: به غیر از دو روستا در سرعین در وضعیت فعلی تک مشتری‌ها به ویژه در خارج از محدوده شهر مشگین شهر خاموشی دارند که در صدد رفع مشکل هستیم.

وی افزود: خسارت اولیه برآورد شده از آسیب تندباد به شبکه برق‌رسانی استان ۵۰۰ میلیون تومان است که سایر آسیب‌ها نیز احصا می‌شود.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم