۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

حمله تطاهرکنندگان به دیوان عالی در کاراکاس

ده ها تن از معترضان مخالف دولت مادرو در ونزوئلا با سنگ و بمب هخای آتش زا به مقر اداره جرایی دادگاه دیوان عالی حمله کردند.
کد خبر : ۳۵۸۰۸۳
صراط:دیوان عالی‌ در این رابطه در صفحه توییتر خود نوشت؛ یک گروه خرابکار با چوب و سنگ به این ساختمان که در ناحیه چاکائو در منطقه شهری کاراکاس واقع است، حمله کردند .
در این توییت آمده است که مهاجمان، بخشی از مبلمان را به آتش کشیده و شیشه پنجره ها و نرده های ورودی اصلی‌ ساختمان را شکستند.
به گزارش ایرنا ، به گفته مقام های کاراکاس، در نتیجه این آتش سوزی، به شعبه بانک استانی که در این مقر واقع است نیز آسیب رسید.
از سوی دیگر ، نیروهای امنیتی در جریان این اعتراضات همچنان به استقرار خود در نقاط مختلف شهر برای جلوگیری از تظاهرات ها پرداختند .
اعضای مخالف دولت در این رابطه ، از سرکوبی های خشونت آمیز به دست پلیس و گارد ملی‌ که از گاز های اشک آور برای متفرق کردن معترضان علیه آنچه که مخالفان دولت یک دیکتاتوری اعمال شده از سوی «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا قلمداد می‌ کنند ، انتقاد کردند .
بر اساس گزارشات ارائه شده از سوی «رامون موچاچو» شهردار چاکائو ، در جریان درگیری ها بین نیروهای امنیتی و معترضان ، 17 تظاهرکننده مجروح شدند .
این سومین تظاهرات مخالفان در هفته اخیر بود .در تظاهرات های روز سه شنبه و پنجشنبه ، نیروهای امنیتی به سوی تظاهرکنندگان تیرهای ساچمه ای و گاز اشک آور پرتاب کرده و سعی‌ کردند آنها را با کامیون های آب پاش متفرق کنند.