۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

نصرالله: کرنش سازمان ملل برابر اسرائیل اتفاق تازه‌ای نیست

کد خبر : ۳۵۴۸۳۹
صراط: دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) درباره آن حضرت و همچنین در بخش‌های دیگر درباره مسائل سیاسی داخلی و منطقه‌ای، به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز (شنبه) به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در بیروت به سخنرانی پرداخت.

در این مراسم، که در مناطق مختلف لبنان و در مراسمات مختلف به طور زنده پخش می‌شود رهبر مقاومت لبنان، دو دو بخش کلی سخنان خود را پیش گرفت. در بخش اول درباره مسائل سیاسی و در بخش دوم درباره میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و شخصیت ایشان، به ایراد سخنرانی پرداخت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدا با خوش آمد گویی به حاضران و تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به تمامی مادران و همسران شهدا و مبارزین در لبنان، سوریه، یمن، افغانستان و در همه میدان‌های مقاومت، تبریک گفت.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، در ابتدا درباره عقب‌نشینی سازمان ملل از گزارش حقوق بشر علیه رژیم صهیونیستی، گفت که سازمان ملل هنگامی که آمریکا او را تهدید به قطع کمک مالی کرد، سست شد و این اتفاق جدیدی نیست و ما به عینه کرنش سازمان ملل دربرابر آمریکا و اسرائیل را دیدیم.

سید حسن نصر الله همچنین از خانم «ریما خلف»، رئیس کمیته امور اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل در امور غرب آسیا (اسکوا)  به خاطر استعفای خود در اعتراض به اقدام این سازمان در پس گرفتن گزارش اسکوا تقدیر و تشکر کرد.