۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶

میزبان این هفته رئیس‌جمهور کجاست؟

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: همدان در پایان هفته جاری میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت است.
کد خبر : ۳۵۴۱۳

به گزارش صراط نیوز به نقل از مهر، علی اکبر فامیل کریمی که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان سخن می گفت، از سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان همدان در هفته جاری خبر داد و گفت: فضای کنونی همدان برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه فراهم است و همدان باید در دور سفر سوم رئیس جمهور و هیئت همراه نشان دهد که زیبنده عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین است.

وی از آمادگی کامل همدان برای میزبانی از دولت دهم خبر داد و گفت: بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان همدان باید نهایت بهره‌ برداری را از این فرصت به منظور ارتقای وضعیت استان و خدمات ‌رسانی مطلوب به مردم صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: برنامه ریزی ها برای دور چهارم سفر رئیس جمهور به استان همدان در اوج کارآمدی و انسجام دستگاه های اجرایی این استان انجام می شود.

علی اکبر فامیل کریمی افزود: همه دستگاه های اجرایی باید آمادگی ۱۰۰ درصدی داشته و برای استقبال از رئیس جمهور برنامه ریزی کنند.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد ساز و کار مناسب برای اجتماع مردمی و دیدارهای عمومی رئیس جمهور گفت: تجمع های مردمی برای دیدار با رئیس جمهور ویژگی منحصر به فردی است که دنیا را حیران کرده است.

۲۰۰ برنامه برای سفر رئیس جمهور به همدان برنامه ریزی شده است

وی از تدوین ۲۰۰ برنامه برای این سفر خبر داد و گفت: از شاخصه های دور چهارم سفر، حضور رئیس جمهور در همه شهرستان های استان و دیدار با مردم است بنابراین باید در این مناطق نیز برای اجتماع و استقبال مردمی به خوبی برنامه ریزی شود.

وی همچنین ادامه داد: بازدید از یکی از روستاهای استان و برگزاری ضیافت شام با حضور منتخبان استان و نشست با ایثارگران از جمله برنامه های چهارمین دور سفر رئیس جمهور به همدان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان همچنین با اعلام اینکه مسیر منتهی به محل تجمع باید دارای فضایی شاداب باشد گفت: باتوجه به بازدیدهای احتمالی رئیس جمهور از مراحل اجرایی طرح ها، همه دستگاه های اجرایی باید برای این امر آمادگی کامل داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار محوری تعیین شده برای استان مبنی بر سربازی ولایت و خادم ملت به عنوان اساس کار مدیران گفت: این اصل می تواند از نقاط قوت همه جهت گیری های ما باشد.

فامیل کریمی اظهار داشت: عمل بر مبنای این اصل می تواند همدان را به عنوان الگویی موفق در خدمت رسانی به مردم معرفی کند.

وی تاکید کرد: در چند سال اخیر استان همدان در فضای مدیریت خلاقانه و مدبرانه حرکت کرده بنابراین برنامه ریزی ها برای دور چهارم سفر رئیس جمهور بر این اساس صورت گرفته است.

برچسب ها: همدان رئیس جمهور