۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

وضعیت 56 اسیر زن فلسطینی در زندان‌های اسراییل

کد خبر : ۳۵۳۰۷۸
صراط:  56 زن فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، در شرایط بسیار سختی قرار دارند و اعمال فشارها بر روی این زنان زندانی، شرایط را روز به روز برای آنها سخت‌تر نیز می‌کند.

به گزارش فارس، زنان محبوس در زندان‌های رژیم صهیونیستی در نتیجه اعمال محدودیت‌ها و سختگیری‌های این رژیم ، وضعیت بسیار سختی را تحمل می‌کنند.

بر اساس گزارش وبگاه «24» امارات، منابع وابسته به باشگاه «الاسیر» اعلام کردند: 56 اسیر فسلطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر هستند که 12 تن آنها کمتر از 18 سال سن دارند؛ قدیمی‌ترین این اسرا «لینا الجربونی» است که از سال 2002  در زندن است و دو اسیر زن نیز تحت «بازداشت موقت» هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: اسرای زن در دو زندان «الدامون و هشارون» در شرایط بازاشتی سختی هستند که از جمله آنها کمبود وسایل گرمایشی و سرمایشی و سختگیری نسبت به ورود لباس‌‌های زمستانی و کفش‌های زنانه است.

این اسرای زن هم‌چنین در سلول‌های نزدیک به زندانیان زن اسرائیلی که جرم‌های جنایی دارند، قرار دارند و باید به صورت گسترده فریاد‌ها، سر و صدای همیشگی و نیز فحش‌های رکیک را تحمل کنند و علاوه بر این از دیدار با نزدیکان خود نیز محروم هستند.

در پایان این گزارش آمده است بسیاری از این زنان زندانی از بیماری‌های مختلف در رنجند یا اینکه بیمار هستند.
برچسب ها: صراط اسراییل
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید