۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

ساحلی‌بازان ایران چین را هم دورقمی کردند

ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان در سومین بازی خود از سری رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا به مصاف تیم ملی چین رفتند و در نهایت با نتیجه 10 بر صفر پیروز مسابقه شدند.
کد خبر : ۳۵۳۰۵۰
صراط: تیم ملی پوشان کشورمان در سومین بازی خود از سری رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (انتخابی جام جهانی باهاما) چین را شکست دادند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان در سومین بازی خود از سری رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از ساعت 11 و 30 صبح امروز (سه شنبه) به مصاف تیم ملی چین رفتند و در نهایت با نتیجه 10  بر صفر پیروز مسابقه شدند.
در این دیدار  محمدعلی مختاری (3گل)، فرید بلوکباشی (2گل)، پیمان حسینی، مسلم مسیگر، سیدعلی ناظم، محمد مرادی و امیرحسین اکبری برای ایران گلزنی کردند.
در دیگر بازیهای روز چهارم رقابتهای قهرمانی آسیا تیم های قطر و امارت به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 8 بر یک به سود امارات به پایان رسید. در دومین بازی تیم ملی عراق 2 بر 11 مغلوب ژاپن شد.

سومین دیدار نیز بین تیم های ملی لبنان و تایلند با پیروزی 6 بر یک لبنانی ها ختمه یافت و بحرینی‌های در چهارمین بازی امروز با نتیجه  6 بر 4 افغانستان را شکست دادند.
به این ترتیب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملی بحرین در مکان نخست گروه یک رقابتها قرار دارد. تیم ملی بحرین با 9 امتیاز در مکان دوم و تیم ملی افغانستان با 6 امتیاز در مکان سوم جدول گروه یک قرار گرفته است. ضمن اینکه تیم های ملی مالزی و چین در رده های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی و برای تعیین صدرنشینی گروه از ساعت 11:30 فردا (چهارشنبه) به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت.
لازم به توضیح است، محمدعلی مختاری از سوی مسئولان برگزاری مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
برچسب ها: صراط چین ساحلی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز