۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸

فقط به سخنان دادستان توجه کنید

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه این تشکل گفت: اعضا بر کیفر جدی عوامل اختلال بانکی تاکید کردند و خواستار آن شدند که رسانه ها و سیاسیون برای جلوگیری از سواستفاده دشمنان تنها به سخنان دادستان کل کشور دراین پرونده استناد کنند.
کد خبر : ۳۵۰۲۴

به گزارش صراط نیوز، حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با مهر، در خصوص جلسه روز گذشته جامعه روحانیت مبارز گفت: این جلسه با حضور اکثریت اعضا و به ریاست آیت الله مهدوی کنی دبیرجامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه موضوعات مربوط به جبهه متحد اصولگرایان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: جامعه روحانیت مبارز در این جلسه تاکید کرد که سیاست کلی اصولگرایان بر مبنای منشور اصولگرایی باید تلاش برای حفظ وحدت جامعه باشد و این برای ما بسیار مهم است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: در این جلسه تاکید شد که جناحهای مختلف داخلی و خارجی به دنبال ضربه زدن به وحدت اصولگرایان و افتراق میان آنها هستند لذا اصولگرایان برای پاسخ به این تبلیغات منفی باید هوشیاری و بیداری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مباحث مربوط به جبهه پایداری نیز توسط اعضا مطرح شد، اظهار داشت: ما از ابتدا نیز اعلام کردیم سند راهبردی وحدت در میان اصولگرایان، منشور اصولگرایی است و از جبهه پایداری نیز برای حضور در کمیته دعوت کردیم و امیدواریم که آنها به این دعوت پاسخ دهند.

سالک همچنین موضوع اختلال اخیر در نظام اقتصادی کشور را از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد و افزود: اعضا بر کیفر جدی عوامل این اختلال بانکی تاکید کردند و خواستار این شدند تا برای جلوگیری از سواستفاده دشمنان ، رسانه ها و سیاسیون در امور مربوط به این پرونده تنها به سخنان دادستان کل کشور و ناظر ویژه این پرونده توجه کنند.

وی تصریح کرد: موضوع انتخابات مجلس نهم نیز در این جلسه بررسی و اعضا تاکید کردند که باید فضای تبلیغاتی سالم و در جهت تشویق به حضور مردم، سلامت انتخابات و حضور با بصیرت و حداکثری مردم باشد چرا که در چند مدت اخیر برخی صحبت از حضور ناظران خارجی بر انتخابات کرده بودند و اعضای جامعه روحانیت مبارز بر این نکته تاکید کردند که این گونه اظهارات توهین به مردم کشورمان است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: موضوع خیزشهای مردمی در منطقه و بیداری اسلامی نیز در این جلسه بررسی شد.