۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

درخواست عجیب تاج از رسانه‌های مکتوب

رییس فدراسیون فوتبال در اتفاقی عجیب رسانه‌های مکتوب را قسم داده است که صحبت‌های او را منعکس نکنند و فقط رسانه‌های تصویری آن را پوشش دهند.
کد خبر : ۳۴۷۴۰۹
صراط: رییس فدراسیون فوتبال در اتفاقی عجیب رسانه‌های مکتوب را قسم داده است که صحبت‌های او را منعکس نکنند و فقط رسانه‌های تصویری آن را پوشش دهند.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج امروز دو جلسه متفاوت را با جواد نکونام عضو کادر فنی تیم ملی و مدیران عامل دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس برگزار کرد.

پس از پایان این جلسات تاج در حالی که با سوالات خبرنگاران مواجه شده بود در واکنش به آن‌ها گفت که نمی‌خواهد با رسانه‌های مکتوب گفت‌وگو کند و فقط رسانه‌های تصویری صحبت‌های او را منعکس کنند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در هیچ کجای دنیا چنین موضوعی مرسوم نیست که رییس فدراسیون فوتبال رسانه‌های مکتوب را قسم بدهد که صحبت‌های او را منعکس نکنند و فقط چند رسانه تصویری آن را پوشش دهند.

این اتفاق روز گذشته نیز پس از جلسه تاج با کی‌روش رخ داده بود و رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که خبرنگاران ساعت‌ها در انتظار پایان این جلسه بودند از دفتر کارش خارج نشد.

همچنین جواد نکونام پس از پایان جلسه تنها با بیان اینکه جلسه او و تاج محرمانه بوده محل این فدراسیون را ترک کرد.

علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز درباره جلسه امروز تنها به گفتن اینکه این جلسه مربوط به دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی بوده، بسنده کرد.
برچسب ها: صراط تاج درخواست