۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
بالاخره سریال‌های طنز قطع شد

واکنش تلویزیون به انتقادات از پخش تکرار خندوانه در روز فاجعه پلاسکو

پس از اعلام عزای رسمی، برنامه‌های تمامی شبکه‌های تلویزیونی همخوان با حادثه‌ی پلاسکو، تغییر کردند.
کد خبر : ۳۴۵۱۳۲
صراط: پس از اعلام عزای رسمی، برنامه‌های تمامی شبکه‌های تلویزیونی همخوان با حادثه‌ی پلاسکو، تغییر کردند.

به گزارش ایسنا، شبکه پنج سیما در چهار باکس خبری به حادثه ساختمان پلاسکو می‌پردازد. تصاویر زنده حادثه به صورت دو قاب و به طور زنده و لحظه به لحظه از شبکه خبر و شبکه پنج پخش می‌شود تا مردم در جریان قرار گیرند و این حادثه با حضور مسؤولان شهری پیگیری خواهد شد.

همچنین برنامه «تهران بیست» که جمعه‌ها پخش نمی‌شود، شب گذشته به روی آنتن رفت.

ضمنا به منظور تکریم شهدای این حادثه و خانواده‌های آن‌ها، امروز - شنبه - برنامه‌های طنز «پاورچین» از شبکه پنج و سریال‌های «شهرک جیم» و «لیسانسه‌ها» نیز از شبکه سه سیما پخش نخواهند شد. ضمن اینکه سریال «عملیات ۱۲۵» جایگزین سریال «گروه پلیس» در شبکه پنج سیما شد.

با حذف پخش فصل جدید از سریال «گروه پلیس»، فصل سوم سریال «عملیات ۱۲۵» هر شب ساعت ۱۹ پخش و ساعت ۱۳ روز بعد نیز بازپخش می‌شود. این فصل «عملیات ۱۲۵» را مسعود آب پرور در ۲۶ قسمت کارگردانی کرده است.

همچنین پخش مسابقه «آقای آتش نشان» نیز از شنبه، دوم بهمن هرشب ساعت ۲۱ در جدول پخش ویژه شبکه پنج قرار گرفت. این مسابقه، وجدان کاری، روحیه ایثار، شهامت و فداکاری را بین آتش نشانان جوان به تصویر می کشد.

همچنین شبکه‌های رادیویی نیز به طور ویژه به موضوع این حادثه می‌پردازند تا شنوندگان خود را در جریان اخبار لحظه به لحظه قرار دهند.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به ایسنا اعلام کرد که برنامه‌های تلویزیون از فردا - یکشنبه - کم کم به روال عادی برمی‌گردند.

به گزارش صراط، روز پنجشنبه ساعاتی پس از فاجعه ساختمان پلاسکو، پخش تکرار برنامه خندوانه، انتقادات شدیدی از صداوسیما را به دنبال داشت که ظاهرا این سازمان در پی جبران آن برآمده است. البته این برنامه در همان شب، پس از اوج گیری انتقادات در شبکه های اجتماعی، پخش نشده بود.
برچسب ها: صراط طنز صداوسیما