۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

انتقاد امام جمعه کرمانشاه از واگذاری پالایشگاه این شهر

امام جمعه کرمانشاه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه را اقدامی غلط از سوی دولت بیان کرد و گفت: تمام زوایای این اقدام باید مورد پیگیری قرار بگیرد.
کد خبر : ۳۴۴۸۰۸
صراط: امام جمعه کرمانشاه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه را اقدامی غلط از سوی دولت بیان کرد و گفت: تمام زوایای این اقدام باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

به گزارش فارس، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در دیدار نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: باید همه زوایای واگذاری پالایشگاه کرمانشاه روشن شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ضمن تقدیر و حمایت از مجمع نمایندگان استان در اعتراض به واگذاری پالایشگاه کرمانشاه، گفت: باید همه زوایا و افراد اثرگذار در این خصوص مشخص شود.

امام جمعه کرمانشاه خواستار برگزاری نشست‌های متعددی در این خصوص با همه مسؤولان مربوطه اعم از استانی و کشوری شد و خاطرنشان کرد: این موضوع باید با جدیت رسیدگی شود و مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: پالایشگاه کرمانشاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است و از تاکیدات معظم‌له بهره‌برداری از این پالایشگاه و همچنین میادین مشترک نفتی کرمانشاه بوده است.

این مسؤول این پالایشگاه را امیدی برای جوانان استان کرمانشاه عنوان کرد و با اشاره به اینکه کرمانشاه دارای بیشترین میزان بیکاری در کشور است، واگذاری این مجموعه را اقدامی غلط از سوی دولت بیان کرد.

وی اختلاس‌های چند هزار میلیاردی را موجب خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکید ویژه مقام معظم رهبری در سفرشان به استان کرمانشاه، از مجمع نمایندگان استان کرمانشاه می‌خواهم تمام زوایای این موضوع کارشناسی و با اهتمام این موضوع پیگیری شود.