۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

آخرین اخبار از وضعیت بیمه ساختمان پلاسکو

بسیاری از شرکت‌های بیمه درگیر حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو هستند، چرا که این ساختمان واحدهای زیادی دارد و هر یک بیمه‌گر خاصی دارند.
کد خبر : ۳۴۴۷۸۲
صراط: بسیاری از شرکت‌های بیمه درگیر حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو هستند، چرا که این ساختمان واحدهای زیادی دارد و هر یک بیمه‌گر خاصی دارند.

به گزارش ایسنا، بیمه ساختمان پلاسکو که از واحدهای زیادی تشکیل شده است تنها مربوط به یک بیمه‌گر نیست و در نتیجه تعداد زیادی از شرکت‌های بیمه درگیر این پرونده خواهند بود.

علیرضا مقرب مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه البرز گفت: ۱۱ مورد صنفی در ساختمان پلاسکو مستقیما تحت پوشش بیمه البرز است، این‌ها دارایی‌ها یشان را در بیمه البرز بیمه کرده‌اند و سقف تعهد کل بیمه البرز برای کل این ۱۱ مورد، ۲ میلیارد تومان است.

همچنین بیمه ایران تعدادی از واحدهای این ساختمان را بیمه کرده و آنگونه که این شرکت عنوان کرده از ساعت اولیه اعلام حریق ساختمان پلاسکو تهران مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی و جمعی از کارشناسان بیمه ایران در محل حادثه حاضر بوده‌اند و فرآیند پرداخت به آن دسته از واحدهای ساختمان پلاسکو که تحت پوشش بیمه ایران هستند بلافاصله آغاز شده است.

بیمه ایران هنوز مقدار خسارت وارده را تخمین نزده و این طور که مشخص است طی یک تا دو روز زمان می‌برد تا مقدار دقیق خسارت مشخص شود.

همچنین شرکت‌های بیمه‌ای زیادی درگیر این حادثه هستند که ایسنا اخبار آن را متعاقباً اعلام خواهد کرد.