۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۷

شهادت 30 جوان کردستانی توسط پژاک

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: در طول دو سال گذشته در اقدامات تروریستی گروهک پژاک 30 نفر از فرزندان برومند استان در درگیری با این گروهک به شهادت رسیدند.
کد خبر : ۳۴۴۳۱

به گزارش صراط نیوز به نقل از فارس از سنندج محمد سلیمانی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی محکومیت اقدامات تروریستی گروهک پژاک، اظهار داشت: همچنین در طول این مدت نیز تعدادی از جوانان و فرزندان این خطه برای دفاع از اسلام و انقلاب در درگیری با پژاک به درجه جانبازی نائل آمدند.
وی با اشاره به اهداف برپایی این تجمع، افزود: این راهپیمایی توسط مردم همیشه در صحنه به ویژه خانواده شهدای اخیر که به دست گروهک پژاک به شهادت رسیده بودند، به صورت خودجوش و با اقدام خود امت حزب‌الله در راستای محکومیت حرکت‌های اخیر گروهک پژاک و درخواست از استانداری و مسئولان استان و نیروهای نظامی و انتظامی در ارتباط با برخورد با گروهک‌های ضد انقلاب که می‌خواهند با حرکت‌های مذبوحانه خود امنیت پایدار استان را خدشه‌دار کنند، برگزار شد.

* فرزندم را به انقلاب تقدیم کردم
پدر شهید حسین برشان از شهدای اخیر کردستان گفت: پیام من به عنوان یک پدر شهید این است که فرزندی به این جوانی را به رهبر و انقلاب تقدیم کردم.
خالد برشان افزود: هدف من جنگیدن برای اسلام و انقلاب است و حاضرم با تمام توان برای دفاع از انقلاب و اسلام تلاش کنم و تا شهادت پیش روم.
وی خطاب به نیروهای تروریستی پژاک گفت: گروهک پژاک و ضد انقلاب باید بدانند که تا زمانی در کشور و استانمان بسیجی باشد آنها نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند.
پدر شهید برشان افزود: عقیده من امام خمینی، رهبر فرمانده کل قوا و رزمندگان جان بر کف اسلام است.
شهید بزرگوار حسین برشان ۲۷ ساله در درگیری با گروهک پژاک در منطقه سردشت به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

* افتخار می‌کنم که برادرم برای انقلاب و اسلام شهید شده است
برادر حسین برشان گفت: افتخار می‌کنم که برادرم برای انقلاب و اسلام شهید شده است.
وی افزود: من به عنوان یک جوان بسیجی افتخار می‌کنم که بسیجی‌ام و باید به فرموده‌های مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا عمل و برای پاسداری از میهن تلاش کنیم.
برادر شهید برشان خطاب به گروهک پژاک گفت: جای بسی خوشحالی است که گروهک پژاک در این ماه‌های اخیر از اقدامات نیروهای انتظامی و نظامی به تنگ آمده و آنها باید بدانند که هر نیرویی بخواهد در مقابلمان بایستد نمی‌توانند کاری بکنند چرا که ما از هیچ کس و کشوری نمی‌ترسیم و هر زمان رهبر معظم انقلاب دستور جهاد دهد با تمام توان آماده جان‌فشانی هستیم.