۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

پاسخ وزیر نفت به احتمال قطعی گاز مازندران

کد خبر : ۳۴۱۷۰۴
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر اظهارات وزیر نفت، گاز مصرفی مردم مازندران قطع نمی‌شود.

به گزارش فارس از شهرستان ساری، در پی لغو قرارداد گاز ترکمنستان با کشورمان و احتمالا قطع گاز مازندران اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران ظهر امروز زنگنه وزیر نفت دیدار کردند تا دغدغه‌های مردم مازندران را پیگیری و منعکس کنند.

عبدالله رضیان سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران درباره این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: وزیر نفت پس از استماع نظرات و نگرانی‌های نمایندگان مازندران ضمن تشکر از صبوری و همکاری اهالی خونگرم مازندران با قاطعیت اعلام کرد گاز مازندران به هیچ عنوان قطع نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اعمال کامل و لازم مدیریت توزیع با وجود افت دما گاز خانگی مازندران و برخی صنایع وابسته به کشاورزی مثل گلخانه‌ها قطع نمی‌شود، افزود: وزیر نفت وعده داد تا تیرماه 96 خط دامغان ـ ساری در مدار قرار بگیرد و با تمهیداتی که پیش‌بینی شده گاز مازندران با تامین از خطوط استان‌های همجوار قطع نمی‌شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: وزیر نفت در این دیدار با تشریح روند قرارداد گاز با ترکمنستان عنوان کردند برای حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران زیر بار مطالبه غیراصولی ترکمنستان نرفتیم و با افزایش تولیدات داخلی و مدیریت مصرف بیش از پیش بر عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی افزوده می‌شود.
برچسب ها: صراط گاز