۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

تاخیر در پرواز به علت ترس از نام گلکسی نوت 7

استفاده از نام گلکسی نوت 7 برای نام گذاری یک شبکه بی سیم وای – فای باعث شد تا یک پرواز در آمریکا با تاخیر و مشکل انجام شود.
کد خبر : ۳۴۰۰۹۴
صراط: استفاده از نام گلکسی نوت 7 برای نام گذاری یک شبکه بی سیم وای – فای باعث شد تا یک پرواز در آمریکا با تاخیر و مشکل انجام شود.

به گزارش فارس به نقل از ورج، طی ماه های اخیر انفجار مکرر باتری های گوشی گلکسی نوت 7 باعث شده تا سامسونگ آنها را به طور کامل از بازار جمع آوری کند و شرکت های هواپیمایی نیز از انتقال این گوشی ها به داخل هواپیماها به طور کامل جلوگیری کنند.

در تازه ترین رویداد در ارتباط با این گوشی های مشکل آفرین، یکی از مسافران خطوط هوایی Virgin America از روی شیطنت برای شبکه وای – فای خود نام گلکسی نوت 7 را انتخاب کرد و این امر موجب شد تا این هواپیما دچار مشکل شود تا گوشی احتمالی گلکسی نوت 7 موجود شناسایی و به بیرون هواپیما منتقل شود.

در ابتدا مهمانداران از مسافری که این گوشی را به همراه دارد خواستند تا خودش را معرفی کند. علاوه بر این خلبان هم هشدار داد که در صورت مشخص نشدن مالک این گوشی پرواز از مسیر اصلی خود منحرف می شود و در وایومینگ فرود می آید که بسیار دورتر از مقصد اصلی آن یعنی وایومینگ است و سپس برای یافتن این گوشی تلاش خواهد شد.

سرانجام تعدادی از مسافران که اطلاعاتی فنی در حوزه رایانه داشتند با بررسی موضوع خدمه پرواز را از این مساله آگاه کردند که تنها یکی از کاربران از نام این گوشی برای شبکه وای – فای خود استفاده کرده و پس از آن پرواز به مسیر عادی خود ادامه داد.