۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵

130 مدرسه گرگان بهسازی شد

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرآموزش و پرورش گرگان گفت: 130 واحد آموزشی در قالب طرح بهسازی مدارس قرار گرفته اند و این طرح امسال انجام شد.
کد خبر : ۳۳۸۰۲

به گزارش صراط نیوز به نقل از مهر، سید هادی حسینی صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش با نیروی انتظامی افزود: مبلغ 250 میلیون تومان از محل تملک و دارایی شهرداری و 35 میلیون تومان توسط اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس به آموزش و پرورش تعلق گرفته است.

وی از تعمیر، تجهیز، مقاوم سازی و نوسازی مدارس  شهرستان گرگان خبر داد و گفت: با توجه به کمبود فضای آموزشی، اقدامات مهمی دراین راستا انجام شده است.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید تحصیلی گفت: امسال طبق سالهای گذشته در راستای برنامه ریزی برای اجرای اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت آموزش و پرورش، ستاد پروژه مهر در قالب کمیته های شش گانه از خرداد تا آخر شهریور ماه  کار خود را اجرا کرد.
 
وی ادامه داد: در آموزش و پرورش بالغ بر 80 هزار دانش آموز و نوآموز در شهرستان گرگان و در قالب 500 واحد آموزشی  مشغول به تحصیل می شوند.

مدیر آموزش و پرورش از اینترنتی شدن تمامی ثبت نام های  مدارس  در سال جدید خبر داد و گفت: با ثبت نام اینترنتی دیگر خطایی در تعداد و آمار و ارقام دانش آموزی مدارس نخواهیم داشت و آمار دقیق تا هفته اول مهر ماه به طور قطع اعلام خواهد شد.
 
حسینی از تشکیل انجمن اولیاء و مربیان مدارس در مهرماه خبر داد و گفت: با تلاش و همت  مدیران، ضلع سوم آموزش و پرورش که اولیاء هستند به نحو مطلوب و شایسته ای  تشکیل خواهد شد، زیراکه انجمن اولیاء و مربیان بازوی توانمندی در امر آموزش دانش آموزان در مدارس به شمار می رود.
 
سرهنگ دهباشی رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای حفظ امنیت و تسهیل رفت و آمد دانش آموزان در جلسه ارائه داد.