۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

انتقاد تند و عجیب یک مسئول از مسی

خورخه میادوسکی، یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین و دبیر تیم های ملی این کشور، در مصاحبه جدیدش انتقاد تندی علیه مسی مطرح کرد.
کد خبر : ۳۲۶۵۲۴
صراط: خورخه میادوسکی، یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین و دبیر تیم های ملی این کشور، در مصاحبه جدیدش انتقاد تندی علیه مسی مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت مسی در بازی مقابل اتلتیکو مادرید و و دوری سه هفته ای او از میادین، بین فدراسیون فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونا مشکلاتی پیش آمد. آرژنتینی ها معتقد بودند که مسی به دلیل مصدومیت نباید پس از بازگشت از بازی های ملی به سرعت در ترکیب بارسا قرار می گرفت.

این انتقاد البته با واکنش بارسایی ها روبرو شد. مسی به دلیل مصدومیت، دو بازی تیم آرژانتین در راه جام جهانی روسیه را از دست داده است.
 
میادوسکی در همین رابطه به ESPN گفت:" ببینید، ارتباط ما با باشگاه بارسلونا نرمال است. مشکلی بود که در هر صورت حل شد و آن را پشت سر گذاشتیم.

در مورد مسی معتقدم او خودش مقصر اول این مصدومیت است چون همیشه و تحت هر شرایطی دوست دارد بازی کند. مسی به خاطر تعهدی که به باشگاه و تیم ملی کشورش دارد، باید بیشتر مراقب باشد.
 
فدراسیون فوتبال آرژانتین همیشه سعی کرده از بازیکنانش مراقبت کند. ما پس از مصدومیت آگوستو فرناندز(بازیکن اتلتیکو) یکی از پزشکانمان را برای نظارت بر جراحی او به مادرید فرستادیم. این پزشک همچنین مسی را نیز ملاقات کرد و گزارش خود از وضعیت او را برای ما فرستاد.

ما وظایف خودمان را می دانیم و چه خوب است بازیکنان هم وظایفشان را بدانند. امیدوارم لئو هرچه زودتر خوب شده و بتواند یک بار دیگر برای آرژانتین به میدان برود."
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم