۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

خانم بازیگر به "سلفی" می رود

برنامه «سلفی» شبکه اینترنتی آیو پس از شهاب حسینی،‌ این هفته میزبان مهناز افشار خواهد بود.
کد خبر : ۳۲۴۹۸۲
صراط: برنامه «سلفی» شبکه اینترنتی آیو پس از شهاب حسینی،‌ این هفته میزبان مهناز افشار خواهد بود.

به گزارش فارس، در ادامه این برنامه 21 قسمتی که تا امروز مخاطبان، قسمت های متعدد و متفاوتی را ازجمله سلفی با شهاب حسینی و سایر چهره هابه تماشا نشسته اند این هفته بخش هایی از زندگی مهناز افشار- بازیگر سینما و تلویزیون- در این برنامه به نمایش گذاشته خواهد شد.

گفت و گوی مجری برنامه علی میرمیرانی با مهناز افشار در برنامه این هفته سلفی تحت عنوان «با خودم ببین، از خودم بشنو» گاه چنان این بازیگر معروف را به چالش می کشاند که سکوت می کند و گاه نمی تواند جلوی اشک هایش را بگیرد. افشار در این برنامه مدعی گفته است: مادر خوبی برای دخترش "لیانا" بوده تا دختر خوبی برای مادرش، با این حال دو نقطه ضعف بزرگ دارد؛ یکی محبت است و مهربانی و دیگری دروغ. به این دو موضوع بسیار حساس است و آنرا در زندگی خود تأثیر گذار می داند.

افشار در این برنامه مدعی شده که اصولا نامادری بدی برای خودش هست و خود را خیلی تنبیه می‏کند، برای دخترش آرزوی ثروت و سلامت و بی نیازی دارد، اما اصلا دوست ندارد که مشهور شود و حتی بازیگر. اما قضاوت لیانا برایش مهم است تا جایی که خطاب به دخترش چنین می گوید: هر آدمی نیاز داره که گاهی وقت ها تو خلوت خودش، برون ریزی کند. من یکبار 4 سال پیش برایم این اتفاق افتاد و یک بار هم در برنامه سلفی. امیدوارم اگر روزی در این دنیا نبودم، اولین تصویری که از من می بینی، فیلم‏هایم نباشد، این دو برنامه باشد.

برنامه اختصاصی و تاک‌شو با سلبریتی‌ها با نام «سلفی» که از شبکه اینترنتی آیو پخش میشود، محصول «باران تلکام» است که یکشنبه ها از اولین تلویزیون اینترنتی پخش می‌شود.