۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

آخرین وضعیت درمانی کاپیتان کشتی آزاد

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از بازگشت از المپیک ۲۰۱۶ ریو و پشت سر گذاشتن یک استراحت کوتاه، بزودی اقدامات درمانی خود را آغاز خواهد کرد.
کد خبر : ۳۲۱۹۷۸
صراط: کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از بازگشت از المپیک ۲۰۱۶ ریو و پشت سر گذاشتن یک استراحت کوتاه، بزودی اقدامات درمانی خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش مهر، رضا یزدانی پس از مصدمیت جدی از ناحیه آشیل پا که اوایل سالجاری در تمرینات انفرادی در شهرستان جویبار رخ داد، روزهای سخت و طاقت فرسایی را تا رسیدن به المپیک ریو پشت سر گذاشت.

یزدانی به رغم این مصدومیت جدی از عمل جراحی و درمان قطعی خودداری کرد تا بتواند در المپیک ریو کشتی بگیرد و کلکسیون خود را با یک مدال المپیک تکمیل کند، اما پلنگ جویبار در نهایت به هدفش نرسید و با پایی مصدوم و دست خالی از ریو به ایران بازگشت. حالا او قصد دارد درمان قطعی و اصلی خود را آغاز کند که گفته می شود این اقدامات بزودی با هماهنگی فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی آغاز خواهد شد.

آنچه مسلم است مصدومیت آشیل پای یزدانی نیاز به عمل جراحی نسبتا سخت و حساسی دارد که به گفته یکی از نزدیکان او قرار است این جراحی در ایران یا آلمان انجام شود. البته هنوز اعزام یزدانی به آلمان و جراحی در این کشور قطعی نشده و همه چیز به نظر کمیته پزشکی و در نهایت نظر کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد دارد.