۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

اعتراف جنجالی یک داور بازنشسته

وقتی کاربران از وی توضیحات بیشتری در این زمینه خواستند، وی ادامه داد:در حمایت از اتحادیه فوتبال باید بگویم چنین توصیه هایی از سوی کمیته داوران بوده است نه اتحادیه.
کد خبر : ۳۲۰۹۹۱
صراط: در پی محرومیت سرخیو اگوئرو، مهاجم منچسترسیتی، اعترافات داور بازنشسته انگلیسی در شبکه های اجتماعی توجه زیادی به خود جلب کرده است.

به گزارش سایت برنامه نود، پس از اعلام حکم محرومیت سرخیو اگوئرو، مارک هاسلی داور بازنشسته لیگ برتر انگلستان در صحبت هایی جنجالی مدعی شده است که قبلا چنین شرایطی را تجربه کرده و  از او خواسته شده تا بگوید که صحنه های بحث مشکوک بازی ها را ندیده است. چنین چیزی موجب می‌شود که اعلام نظردر این مورد بر عهده کمیته داوران قرار بگیرد. هالسی ۵۵ ساله در شبکه های اجتماعی متنی به صورت زیر منتشر کرده است:من چنین تجربه ای داشته‌ام؛ مواردی که صحنه ای را دیده ام اما از من خواسته شد تا بگویم آن‌را ندیده ام.

وقتی کاربران از وی توضیحات بیشتری در این زمینه خواستند، وی ادامه داد:در حمایت از اتحادیه فوتبال باید بگویم چنین توصیه هایی از سوی کمیته داوران بوده است نه اتحادیه.

پس از این ماجرا، گری نویل هم در حساب کاربری خود، ضمن ابراز نگرانی از فساد در فوتبال جزیره، گفته است که اتحادیه و کمیته داوران در وضعیت بدی قرار دارند و باید شفاف سازی لازم در این زمینه صورت بگیرد.

درنهایت کمیته داوران ضمن انتشار بیانه ای این مسئله را تکذیب کرده است. در متن این بیانه آمده است:داوران گزارش بازی را مستقیما برای اتحادیه فوتبال ارسال میکنند. ضمن اینکه به آن‌ها توصیه می‌شود گزارش کاملی ارائه دهند. هیچ فشاری از سوی کمیته داوری برای حذف یا اضافه کردن مطالب در این گزارش ها وجود ندارد.

گفتنی است سرخیو اگوئرو پس از صحنه درگیری با مدافع وست هم که از چشم داور بازی پنهان مانده بود، توسط اتحادیه فوتبال انگلیس ۳ جلسه از همراهی تیمش محروم شد و به این ترتیب دربی شهر منچستر را از دست خواهد داد.
برچسب ها: صراط داور انگلیس