۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

گردوغبار در تمرین استقلالی ها +عکس

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تحت تأثیر گردوغبار و طوفان شدید برگزار شد.
کد خبر : ۳۲۰۷۰۶
صراط: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تحت تأثیر گردوغبار و طوفان شدید برگزار شد.

به گزارش تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 18 امروز جمعه در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

*محسن کریمی، امید ابراهیمی و وریا غفوری غایبان تمرین بودند. کریمی به علت مصدومیت و غفوری و ابراهیمی به خاطر حضور در تمرین تیم ملی در تمرین شرکت نداشتند.

*تمرین امروز در یک گردوغبار شدید برگزار شد به طوری که ابتدای تمرین طوفان شدیدی آمد و گردوغبار به داخل زمین رفت. شرایط آب و هوایی تمرین کردن را برای بازیکنان سخت کرده بود وبرای دقایقی بازیکنان همدیگر را پیدا نمی‌کردند.

*برد 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل قطر و درگیری‌های این دیدار موضوعی بود که بازیکنان و مربیان در مورد آن صحبت می‌کردند. برخی از بازیکنان از یکدیگر می‌پرسیدند که چه اتفاقی افتاد که پس از گل اول ایران به یک باره همه با هم درگیر شدند. همچنین اعتراض‌های کارلوس کی‌روش به داور روز گذشته سوژه بازیکنان و مربیان شده بود.

* فرشید باقری پس از مدت‌ها غیبت در تمرین به علت مصدومیت امروز در تمرین آفتابی شد و به همراه مجتبی حق‌دوست زیرنظر استو جونز مربی بدنساز انگلیسی تمرینات اختصاصی را پشت سرگذاشتند.

* یعقوب کریمی که چند روزی را اختصاصی تمرین کرده بود به تمرین گروهی بازگشت.

*بازیکنان مطابق معمول ابتدا زیرنظر استیو جونز گرم کردند و سپس و زیر نظر علیرضا منصوریان و دستیارانش کارهای تاکتیکی را مرور کردند. یکی از بخش‌ها چارچوب شناسی بود و بازیکنان باید به سمت دروازه شوت می‌زدند در ابتدای این بخش تمرینی بازیکنان چند گل به رحمتی زدند که همین مسئله باعث شد برای مهدی رحمتی کری بخوانند. علیرضا منصوریان به حمایت از رحمتی او را تشویق کرد وقتی چند توپ پی در پی بازیکنان را گرفت با صدای بلند گفت چرا کسی به من گل نمی‌زند. کری مهاجمان و رحمتی به حدی بود که رقابت جالبی بین آنها شکل گرفته بود.

* زمانی که منصوریان متوجه کری‌خوانی رحمتی شد خودش نیز به سمت دروازه شوت زد و زمانی که شوت او وارد دروازه سید حسین حسینی شد رحمتی به مهاجمان گفت مگر اینکه به کمک منصوریان بتوانید گل بزنید.

* یکی دیگر از بخش‌های تمرین فوتبال تحت فشار در دو گروه بود در این بخش تمرینی بازیکنان باید از مدافعان‌شان عبور کرده و به سمت دروزاه شوت می‌زدند در این بخش تمرینی رحمتی بارها به مدافعان تیمش تذکر می‌داد که به خوبی وظایف خود را انجام دهند.

* علی چینی یکی از دستیاران منصوریان با چهره جدید در تمرین حضور یافته بود به طوری که وقتی او کنار منصوریان قرار می‌گرفت برخی او را با سرمربی استقلال اشتباه می‌گرفتند.

گردوغبار در تمرین استقلالی ها +عکس

گردوغبار در تمرین استقلالی ها +عکس

*تیم فوتبال استقلال فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف صبای قم خواهد رفت

تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم میزبان ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.