۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

موضعگیری استقلالی‌ها علیه پروین+تصاویر

در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، هواداران حاضر در محل تمرین از سرمربی تیم‌شان حمایت کردند.
کد خبر : ۳۱۷۶۰۴
صراط: در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، هواداران حاضر در محل تمرین از سرمربی تیم‌شان حمایت کردند.

به گزارش تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از تعطیلی سه روزه امروز (سه‌شنبه) ساعت 18 در زمین کمپ باشگاه استقلال برگزار شد. 

* هواداران استقلال از ساعت‌ها قبل منتظر پشت درب کمپ تجمع کرده بودند و اجازه ورود نداشتند، اما با دستور علیرضا منصوریان وارد کمپ شدند تا در سکوها بنشینند.

* پیش از آغاز تمرین مسئولان کمپ دور زمین را خط کشی کردند. 

* با توجه به نتایج ضعیف استقلال در چهار دیدار ابتدای لیگ و حرف‌وحدیث‌هایی که در خصوص تقویت کادر فنی استقلال مطرح شده بود، خبرنگاران و دوربین‌های زیادی برای پوشش تمرین استقلال حضور داشتند. هنگامی که خبرنگاران از منصوریان درخواست کردند که با آنها صحبت کند، سرمربی استقلال به درخواست‌شان جواب منفی داد.

* هنگامی که هواداران استقلال در سکوها قرار گرفتند، به شدت از منصوریان حمایت کردند. این تعداد که در صفحات مجازی کمپین حمایت از سرمربی استقلال را راه‌اندازی کرده بودند، شعار «همه دنیا بداند، منصوریان محبوب استقلال است»، سر دادند. همچنین یکی از لیدرهای استقلال با صدای بلند به هواداران گفت: با تشویق منصوریان پاسخی کوبنده به مخالفان او بدهید که شبانه جلسات مخفیانه برگزار می‌کنند تا او را برکنار کنند. منصوریان نیز که بارها به تشویق هواداران واکنش نشان داد و از آنها تشکر کرد. این در حالی است که بازیکنان مورد تشویق قرار نگرفتند.

این تعداد در بین شعارهای خود علیه علی پروین پیشکسوت پرسپولیس نیز شعار سر دادند.

موضعگیری استقلالی‌ها علیه پروین+تصاویر

موضعگیری استقلالی‌ها علیه پروین+تصاویر

* امید ابراهیمی، وریا غفوری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، حسین کنعانی‌زادگان به دلیل مصدومیت و سیدحسین حسینی در تمرین امروز غایب بودند. 

* هواداران استقلال در حاشیه تمرین علیه یکی از نشریات ورزشی شعار سر دادند و به شدت این رسانه را مقصر اصلی شایعات مبنی بر اخراج منصوریان از استقلال معرفی کردند. در ادامه محمد زرندی مدیرروابط عمومی استقلال از آنها خواست شعار سر ندهند، اما هواداران استقلال شعار «رسانه خبرچین نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» سر دادند.

* بازیکنان استقلال ابتدا خودشان را زیر نظر مربی بدنساز انگلیسی گرم کردند و سپس به دو  تقسیم شدند و به صورت رو در رو با هم پاس کاری کردند. بازیکنان در ادامه به کارهای حفظ توپ و کارهای ترکیبی پرداختند. دروازه‌بانان استقلال هم زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها به تمرینات خود پرداختند. این در حالی بود که یک دروازه‌بان جدید هم به تمرینات اضافه شده بود.

* محسن کریمی هافبک مصدوم استقلال به صورت اختصاصی تمرین کرد. همچنین امین حاج‌محمدی نیز به دلیل مصدومیت تنها نظاره‌گر تمرین بود.

* طبق برنامه‌ای که منصوریان اعلام کرده، استقلالی‌ها در طول هر هفته دو دیدار تدارکاتی برگزار خواهند کرد تا به این ترتیب، استقلال پیش از آغاز دوباره لیگ در هشت دیدار تدارکاتی به میدان خواهد رفت.

* تمرین استقلال فردا نیز پیگیری خواهد شد.

به گزارش تسنیم، بازی‌های لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی در ایتالیا تعطیل است. استقلال در هفته پنجم باید به مصاف ماشین‌سازی تبریز برود.

موضعگیری استقلالی‌ها علیه پروین+تصاویر

موضعگیری استقلالی‌ها علیه پروین+تصاویر