۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

افزایش تعداد فوت شدگان حادثه خوی

وی ادامه داد: هم اکنون شش نفر از مصدومان در بیمارستان‌های اصفهان و تهران، 9 نفر در بیمارستان خوی و دو نفر دیگر در بیمارستان‌های ارومیه و تبریز بستری هستند.
کد خبر : ۳۰۸۷۵۵
صراط: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تعداد فوت شدگان حادثه انفجار کپسول گاز در روستای شوریک خوی به هفت نفر رسید.
انفجار

جواد آقازاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از 24  نفر مصدوم حادثه انفجار کپسول گاز در روستای شوریک خوی یک نفر در اولین روز حادثه فوت شده بود و شش نفر دیگر طی دیروز و امروز فوت شدند.

وی گفت: در حال حاضر یک فرد در بیمارستان امام خمینی ارومیه و فرد دیگر در بیمارستان سینای تبریز بستری هستند که تا حدودی از وضعیت مساعدی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون شش نفر از مصدومان در بیمارستان‌های اصفهان و تهران، 9 نفر در بیمارستان خوی و دو نفر دیگر در بیمارستان‌های ارومیه و تبریز بستری هستند.

آقازاده گفت: احتمال افزایش فوتی‌ها به علت بالا بودن میزان سوختگی وجود دارد اما کادر پزشکی تمام تلاش خود را برای درمان این عزیزان می کند.

وی با اشاره به اینکه فشار روانی ناشی از این حادثه در بین اهالی روستا بسیار بالا است، گفت: تیم روانپزشکی مستقر در روستای شوریک با ارائه مشاورات برای خانواده های مصدومان سعی می‌کند تا حدودی مشکلات روانی ناشی از این حادثه را کاهش دهد.

به گزارش ایسنا عصر چهارشنبه هفته گذشته بر اثر نشت از یک کپسول گاز، انفجاری در یک منزل مسکونی در روستای شوریک خوی رخ داد که چهار نفر از ساکنان این منزل مسکونی مصدوم شدند و زمانی که اهالی روستا برای کمک به مصدومان و خاموش کردن آتش سوزی در نزدیکی این منزل مسکونی جمع شده بودند، انفجار دوم کپسول گاز روی داد که در پی آن 20 نفر دیگر مصدوم شده و روانه بیمارستان شدند.