۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۵

دل‌بوسکه: بازی اینیستا لذت‌بخش است/ تریم: فقط 30 دقیقه خوب بودیم

سرمربی تیم ملی اسپانیا از صعود تیمش به مرحله حذفی یورو 2016 ابراز خوشحالی کرد.
کد خبر : ۳۰۵۷۶۴
صراط: سرمربی تیم ملی اسپانیا از صعود تیمش به مرحله حذفی یورو 2016 ابراز خوشحالی کرد.

اسپانیا با برتری 3 بر صفر برابر ترکیه توانست صعودش را به مرحله حذفی یورو قطعی کند و قاطع ترین برد این رقابت ها را تا اینجای رقابت ها بدست آورد.

ویسنته دل بوسکه سرمربی اسپانیا بعد از پیروزی تیمش در این دیدار گفت: پیروزی روحیه بخشی کسب کردیم و خیلی خوشحال هستم که تیمم توانست صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کند. نمایش خوبی در نیمه نخست داشتیم و در حالی که حریف بازی تدافعی داشت توانستیم بارها موقعیت گل ایجاد کنیم. از نظر دفاعی هم بازی کاملی به نمایش گذاشتیم و اجازه ندادیم حریف به زمین ما نزدیک شود.

دل بوسکه با تمجید از اینیستا گفت: هواداران به خوبی او را تمجید کردند و مورد تشویق قرار دادند. دیدن بازی اینیستا لذت بخش است و او همیشه نقش مهمی در تیم ما داشته است و در این دیدار نیز تاثیر زیادی در پیروزی تیم داشت.

سرمربی اسپانیا در پایان گفت: با یک تساوی صعود ما به دور بعدی قطعی می‌شود و می خواهیم هر طور شده به عناون تیم نخست راهی مرحله بعد شویم.

تریم: به اسپانیا تبریک می گویم/ اشتباهات فردی زیادی داشتیم

سرمربی ترکیه صعود اسپانیا به دور بعدی یورو 2016 را تبریک گفت و اشتباهات فردی را دلیل شکست تیمش برابر لاروخا دانست.

ایسنا به نقل از فاتح تریم بعد از شکست تیمش برابر اسپانیا نوشت: به اسپانیا تبریک می گویم. آنها تیمی بزرگ و قابل احترام هستند که با بازیکنانی که دارد تبدیل به تیمی خاص شده است. در 30 دقیقه نخست بازی خوبی برابر اسپانیا به نمایش گذاشتیم ولی در ادامه نتوانستیم خوب بازی کنیم و شکست خوردیم.

تریم ادامه داد: دو گل از 3 گلی که در این دیدار دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود. وقتی برابر تیمی چون اسپانیا نتوانید از تک موقعیت های خودتان استفاده کنید دیگر نباید به بازی امیدی داشته باشید. ما موقعیت مان را از دست دادیم و در ادامه اشتباهات فردی باعث شد تا شکست بخوریم.