۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

4 نماینده تبریز سوگند یاد کردند

چهار نماینده باقیمانده از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مراسم تحلیف به جا آوردند.
کد خبر : ۳۰۳۲۶۸
صراط: چهار نماینده باقیمانده از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مراسم تحلیف به جا آوردند.

به گزارش مهر، در بخش پایانی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، مراسم تحلیف چهار منتخب باقیمانده از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات مجلس دهم، برگزار شد.

با برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، محمدحسین فرهنگی، شهاب‌الدین بی‌مقدار، زهرا ساعی و علیرضا منادی سپیدان به مجلس راه یافتند که پس از دریافت شکایت‌هایی و تصمیم شورای نگهبان به بازشماری تمام صندوق‌های این حوزه، هفته گذشته شورای نگهبان ضمن تایید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، از جابه‌جایی منتخب چهارم با نفر پنجم با توجه به دقت صورت گرفته در بازشماری آراء خبر داد و به این ترتیب، محمداسماعیل سعیدی جایگزین منادی شد.

بر این اساس، در جلسه علنی امروز، ساعی، فرهنگی، بی‌مقدار و سعیدی در برابر قرآن کریم برای انجام وظایف نمایندگی سوگند یاد کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از مراسم تحلیف اظهار داشت: برای این همکاران عزیز که از آذربایجان شرقی به مجلس تشریف آورده‌اند، آرزوی توفیق دارم.

لاریجانی همچنین درگذشت برادر محمدحسین فرهنگی منتخب مردم تبریز را تسلیت گفت و ضمن آرزوی علو درجات برای آن مرحوم، از فرهنگی خواست تا تسلیت نمایندگان را به خانواده خود ابلاغ کند.