۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
امام جمعه آبسرد:

عزا در پرداخت یارانه را باور کنیم با حقوق‌های نجومی را؟!

بی‌پولی در پرداخت وام ازدواج و عزای دولت در واریز یارانه‌ها با حقوق‌های نجومی مدیران تناقض دارد.
کد خبر : ۳۰۰۶۵۳

صراط: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد میرشریفی امروز در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران، در خصوص فیش‌های حقوقی ده‌ها میلیونی بعضی از مدیران ارشد بیمه‌ای اظهار داشت: امروز باید دانست که حقوق‌های 180 میلیون تومانی و وام‌های 500 میلیون تومانی که فیش‌های حقوقی این مدیران نشان می‌دهد، برای چه موضوعی است.

وی تصریح کرد: وام ازدواج مصوب مجلس از 3 به 10 میلیون تومان که می‌رسد، می‌گویند بودجه کم است و پول نیست.

امام جمعه آبسرد گفت: برای پرداخت یارانه 45 هزار تومانی مردم عزا می‌گیرند؛ اما برخی مدیران این‌گونه حقوق دریافت می‌کنند و این جای سؤال است و این موضوعات با هم همخوانی ندارد.

دیدار با بهاییان انحراف است یا دلسوزی؟

امام جمعه آبسرد همچنین با اشاره دیدار یکی از فرزندان چهره‌های سیاسی کشور با شماری از بهاییان بیان کرد: امروز باید مشخص شود دفاع از بهاییت نشانه چیست؟ نشان از انحراف دارد یا دلسوزی و ادعای حقوق بشر و این بسیار مهم است.

میرشریفی بیان کرد: بهاییت نه دین است، نه مکتب و نه آیین بلکه فرقه‌ای ضاله محسوب می‌شود که دست‌ساخته انگلستان بوده و برای نفوذ و تهاجم به اعتقادات و ارزش‌های ملت‌های مسلمان به وجود آمده است.

امام جمعه آبسرد افزود: باید گفت هرگونه ارتباط و حمایت از بهاییان محکوم و رد است و هر کسی از این موضوع حمایت کند، هم مورد نفرت مردم قرار می‌گیرد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
قطعا حقوقهای چند ده میلیونی رو باور کنیم بیچاره کارمتد بازنشسته ای که پس از سی سال کار چه حقوقی میگیره
تازه یارانه هم قطع میشه حالا مستأجری رو هم اضافه کنیم چه شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
حرف حق