۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

علی مصفا: دیگر به تلویزیون نمی‌روم

مصفا افزود: به نظرم تلویزیون یک لجی با جریان سینما دارد که باعث می‌شود دلیلی برای همکاری با تلویزیون نبینم. به نظرم کیفیت پایین کارهای تلویزیون به هر کسی لطمه می‌زند.
کد خبر : ۲۹۸۹۰۸
صراط: انتقادات نسبت به عملکرد تلویزیون در بی توجهی به آثار سینمایی روی پرده که باعث شده شبکه های ماهواره ای به این واسطه مورد توجه قرار گیرند همچنان ادامه دارد.

در تازه ترین مورد علی مصفا بازیگر سینما که تجربه هایی همچون "کیف انگلیسی” را در تلویزیون دارد به انتقاد از عملکرد تلویزیون پرداخته است.

علی مصفا که این روزها فیلم پربازیگر "مرگ ماهی” را روی پرده دارد در گفتگو با ساناز صفایی در "تی.وی پلاس” به شدت از صدا و سیما انتقاد کرد و گفت: ما داریم اثر تبلیغات را در فروش فیلم ها می بینیم. الان این تبلیغاتی که شبکه های ماهواره ای دارند برای فروش فیلم ها می کنند در واقع دارند آن کاری که باید تلویزیون خودمان برای فروش فیلم ها انجام بدهد را، آنها انجام می دهند.

وی ادامه داد: اگر تلویزیون خودمان همین کار می کرد و اینقدر ادا در نمی آورد و اذیت نمی کرد فیلم ها می توانستد از خیلی وقت پیش همین فروش خوب را داشته باشند. چه بسیار فیلم‌ها، هزینه‌ها و سرمایه‌هایی که هدر رفت فقط به خاطر اینکه تلویزیون همکاری نکرد و هی گفت این فیلم اینجوری و آن یکی آن جوری است، نمی‌شود. خب به همه ضربه زدند.

حتی اگر بهتر از "کیف انگلیسی” هم پیشنهاد شود به تلویزیون نمی‌روم

این بازیگر شناخته شده که حضور ماندگاری در سریال «کیف انگلیسی» ضیاءالدین دری داشته است در ادامه درباره همکاری مجدد خود با تلویزیون گفت: من با خودم قرار گذاشتم هر چیز دیگری حتی بهتر از "کیف انگلیسی” هم پیشنهاد شود دیگر به تلویزیون نروم و نمی روم.

مصفا افزود: به نظرم تلویزیون یک لجی با جریان سینما دارد که باعث می‌شود دلیلی برای همکاری با تلویزیون نبینم. به نظرم کیفیت پایین کارهای تلویزیون به هر کسی لطمه می‌زند.

وی خاطرنشان ساخت: در «کیف انگلیسی» هم حقیقتا سعیم را کردم که کار نکنم اما شرایطی پیش آمد که باعث شد حضور داشته باشم. همه گروه زحمت کشیدند. آقای دری هم متن خوبی نوشته بودند و هم خوب کار کردند. دیگر فکر نمی‌کنم آن روحیه ها هم حتی الان در تلویزیون وجود داشته باشد. یعنی همان موقع هم از نظر ما کار در تلویزیون چندان موجه نبود. الان نسبت به آن موقع هم وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینم باز آن موقع بهتر بود. یعنی ما همچنان هر روز شاهد افت کیفیت کارهای تلویزیونی هستیم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
بخواب بابا
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید