۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۰

روایت ذوالنور از مسیر آمریکایی

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسیری که جریان انحرافی آن را دنبال می‌کند به آمریکا و اسرائیل ختم می‌شود.
کد خبر : ۲۹۸۸۳

به گزارش صراط نیوز به نقل از خبرنگار فارس از شیراز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور دوشنبه‌ شب در جمع خواص و نخبگان بسیجی استان فارس اظهار داشت: بصیرت در جامعه امروز ملاک حال افراد را می‌طلبد و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
ذوالنور اضافه کرد: بسیاری فکر می‌کنند بصیرت یعنی دیدن، تجربه، سوابق اداری و یا علم تخصصی، اما معنای آن به عمق یک ماجرا اندیشیدن است.
وی تصریح کرد: بصیرت امروز یک نور واقعی است که باید در غبار و گردنه‌های مصیبت و فتنه مورد توجه قرار گیرد تا در دره بی‌بصیرتی سقوط نکنیم.
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در جامعه اسلامی، ویژگی‌های مکتب امام (ره) است که برای ما بزرگ‌ترین بصیرت به شمار می‌رود و بزرگ‌ترین آرمان امام نیز ولایت فقیه بوده است.
ذوالنور بيان كرد: امروز در کشور ما برخی هستند که با نقاب دین جلو آمده و در بسیاری از مسائل دچار انحراف شده‌اند و پرچم فتنه را افرادی به دوش می‌کشند که روزی در کنار امام بوده‌اند.
وی تصریح کرد: مسیری که جریان انحرافی آن را دنبال می‌کند به آمریکا و اسرائیل ختم می‌شود و روز به روز آنان را خوشحال می‌کند.
جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد خواص در فتنه ۸۸ اشاره و خاطرنشان کرد: در این جریان بسیاری از خواص با سکوت، بی‌تقوایی کردند و این در حالیست که باید خط‌شکنی می‌کردند.
ذوالنور بیان كرد: در هر زمانی که مسائل مهم کشور مطرح باشد و ببینیم خواص سکوت کرده و وارد عمل نشوند، این بدبینی به نظام اسلامی است و سوءظن مردم را به دنبال دارد.
وی اظهار داشت: سکوت خواص نه تنها جریان خودی را تضعیف می‌کند بلکه با میدان‌داری که به دشمنان می‌دهد سبب سردرگمی افراد جامعه می‌شود.