۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹

بدون گشت ارشاد حجابها اصلاح شد

کد خبر : ۲۹۶۸۹
فرزاد در برنامه سحر ˝ماه خدا˝ به اصلاح شدن حجاب‌ها بدون وجود گشت ارشاد،تلاوت شدن قرآن بدون برگزاری مسابقه و شلوغ شدن مساجد در این شبها اشاره کرد.
به گزارش صراط نیوز به نقل از برنا، درباره فضیلتهای شب قدر و ارزش بسیار تاثیرگذار آن بر زندگی انسانها، روایات و احادیث بسیاری نقل شده است. امام صادق(ع) در حدیثی از شب قدر با عنوان «قلب ماه رمضان» نام می‌برند. در کشور اسلامی ما نیز همه ساله مساجد و معابد بسیاری در نقاط مختلف کشورمان برنامه‌های شب احیا را برای استفاده از شبهای قدر در نظر گرفته شده است اما گاهی این برنامه‌ها آنچنان طولانی می‌شود که از حوصله مخاطبان و جوانان خارج می‌شود تا آنجا که "فرزاد جمشیدی" مجری برنامه "ماه خدا" در پایان برنامه از تهیه کننده می‌خواهد تا دعای سحر را به تاخیر بیاندازد تا نکته‌ای را در این باره بگوید.

جمشیدی در این برنامه، طولانی شدن برنامه‌های شب احیا را موجب دلگیر شدن رسول الله(ص) دانست و درباره برنامه یکی از زیارتگاه‌های معروف کشورمان در شب قدر گفت: یکی از زیارتگاه‌ها برنامه طولانی را زمان بندی کرده بود: تلاوت قرآن 15 دقیقه ، سخنرانی 50 دقیقه، دعای ابو حمزه ثمالی 30دقیقه ، مداحی 25 دقیقه ،سخنرانی 40دقیقه ، مداحی 30دقیقه ، دعای جوشن کبیر 110 دقیقه ، سخنرانی 65 دقیقه، قرآن به سر گرفتن 45 دقیقه و مجموعاً 410 دقیقه از 9:30 دقیقه شب تا 4 صبح! و تازه مردم شانس آوردند که به اذان صبح رسیدیم و توانستند از مراسم بیرون بیایند!

جمشیدی در ادامه گفت: برادر! عزیز! عده‌ای جوان در این شبها می‌آیند تا با خدا آشتی کنند. عده ای کهنسال هستند و عده ای مشکل دارند. مردم را خسته نکنیم و دعای کوتاه برای آنها بخوانیم و در ادامه از فضایل امیرالمومنین(ع) برای آنها بگوییم.

جمشیدی همچنین در میان سخنانش به اصلاح شدن حجاب‌ها بدون وجود گشت ارشاد و تلاوت شدن قرآن بدون برگزاری مسابقه شلوغ شدن مساجد در این شبها اشاره کرد.


 

برچسب ها: حجاب شب قدر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
این یارو را توهم گرفته فکر میکنه عالم دهره و در همه مورد نظر میده یکی نیست بگه ....... شب قدر را باید به دعا و نیایش پرداخت نه اینکه دوتا دعا کرد و رفت خوابید . تقصیر صدا و سیماست که به اینها اجازه میده ................ و ...............................