۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
جام ملت‌های فوتسال آسیا - ازبکستان؛

پیروزی پرگل فوتسال ایران مقابل چین

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا مقابل چین به برتری پرگلی دست یافت.
کد خبر : ۲۸۵۳۸۴
صراط: فارس نوشت: تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا مقابل چین به برتری پرگلی دست یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جام ملت‌های آسیا از ساعت 15 در ورزشگاه یونیورسال به مصاف چین رفت که در پایان شاگردان ناظم‌الشریعه با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسیدند.

گل‌ها: محمد طاهری یک، علی‌اصغر حسن‌زاده 6، حمید احمدی 17، محمد کشاورز 26 و 28، حسین طیبی 27 و قدرت بهادری 32

تیم ایران با ترکیب سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد طاهری، حسین طیبی و محمدرضا سنگ‌سفیدی وارد میدان شد. در همان ثانیه‌های ابتدایی حسین طیبی با فشاری که روی بازیکن چین داشت منجر شد که حریف دچار اشتباه شود و توپ را به محمد طاهری رسید و این بازیکن باتجربه کشورمان توانست دروازه حریف را باز کند. در ادامه علی اصغر حسن‌زاده در دقیقه 6 روی کار تاکتیکی و ضربه کرنر توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند. در دقیقه 17 نیز بار دیگر روی ضربه کرنر حمید احمید با شوتی سرضرب و زیبا توانست برای بار سوم دروازه چینی‌ها را باز کند.

در نیمه دوم نیز شاگردان ناظم‌الشریعه بازی را کاملا در اختیار داشتند و بارها و بارها به سمت دروازه حریف حمله کردند. حملات ملی‌پوشان در نیمه دوم پس از 6 دقیقه جواب داد و محمد کشاورز توانست دروازه حریف را باز کند. یک دقیقه پس از آن نیز حسین طیبی گل پنجم ایران را به ثمر رساند و کاپیتان تیم ملی نیز بار دیگر در دقیقه 28 گل ششم را با شوتی دیدنی به ثمر رساند. قدرت بهادری نیز در دقیقه 32 با شوتی زیبا گل هفتم ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال ایران با این برد 6 امتیازی شد و در رده اول گروه دوم باقی ماند. آخرین دیدار ایران در مرحله گروهی روز یکشنبه از ساعت 15 با عراق برگزار خواهد شد.

برچسب ها: صراط چین فوتسال