۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

انصراف يک نامزد موثر خبرگان به نفع آيت الله آملی لاريجانی +نامه انصراف

همزمان با آغاز رقابت های انتخاباتی یکی از کاندیداهای موثر استان مازندران در انتخابات خبرگان به نفع آیت الله آملی لاریجانی انصراف داد.
کد خبر : ۲۸۵۳۸۰
صراط: مهر نوشت همزمان با آغاز رقابت های انتخاباتی یکی از کاندیداهای موثر استان مازندران در انتخابات خبرگان به نفع آیت الله آملی لاریجانی انصراف داد.

در متن بيانيه انصراف حجت الاسلام و المسلمين الله وردی مقدسی فرد آمده است: ضمن احترام به یکایک کاندیداهای گرانقدر مجلس خبرگان  رهبری از برادر گرامی، دانشمند فقیه عادل انقلابی حضرت ایت الله آملی لاریجانی حمایت قاطع خود را اعلام و ضمن اینکه خود از شرکت در انتخابات جاری اعلام انصراف می نمایم از عموم مردم مازندران و حامیان اینجانب در خواست می کنم با آراء قاطع خود از ایشان حمایت نمایند.

انصراف يک نامزد موثر خبرگان به نفع آيت الله آملی لاريجانی +نامه انصراف


متن کامل بیانیه این کاندیدای موثر اتخابات در استان مازندران به شرح ذیل است

«بسمه تعالی
 
مردم شریف و سرافراز مازندران
با سلام و احترام؛
اینک که استکبار جهانی با تمام توان در صدد توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران اسلامی است و در شرایط حساس بین المللی، منطقه ای قرار داریم، رمز موفقیت ملت ایران تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است که با یکپارچگی آحاد ملت و پیروی از مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) محقق میشود.

اینجانب الله وردی مقدسی فرد که با توکل بر خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) و عنایت و محبت یکایک مازندرانی های عزیز در مجلس خبرگان حوزه انتخابیه مازندران ثبت نام نمودم و مورد لطف و محبت بی نظیر مازندرانیها قرار گرفته ام. بخصوص علما ، اندیشمندان، حوزه های علمیه، دانشگاهها، فرهیختگان، پزشکان، هیأت مذهبی، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، نخبگان، روستاییان، کشاورزان، اصناف مازندران، ضمن احترام به یکایک کاندیداهای گرانقدر مجلس خبرگان رهبری، از برادر گرامی، دانشمند، فقیه عادل و انقلابی، حضرت آیت الله آملی لاریجانی حمایت قاطع خود را اعلام و ضمن اینکه خود از شرکت در انتخابات جاری اعلام انصراف می‌نمایم از عموم مردم مازندران و حامیان اینجانب درخواست می کنم با آراء قاطع خود از ایشان حمایت نمایند.

مجدداً از عموم مردم مازندران تشکر و قدردانی مینمایم.
با احترام مجدد
الله وردی مقدسی فرد»

این گزارش می افزاید: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران هم  انصراف یک داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان را تایید کرد.

مهرداد ابراهیمی در گفت و گو با مهر، خبر انصراف حجت الاسلام الله وردی مقدسی فرد داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در استان تایید کرد و گفت: این داوطلب با انتشار بیانیه ای انصراف خود را از ادامه رقابت ها اعلام کرده است.