۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

عارف: سلامت اقتصادی، افتخار اصلاح‌طلبان است!/ اصولگرایان بنر تبلیغاتی دارند، اما اصلاح‌طلبان در قلب مردم جای دارند!

اصولگرایان شاید در بنرهای تبلیغاتی حضور گسترده‌تر داشته باشند، اما اصلاح‌طلبان در قلب مردم جای دارند.
کد خبر : ۲۸۵۳۷۹
صراط: ایلنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصولگرایان شاید در بنرهای تبلیغاتی حضور گسترده‌تر داشته باشند، اما اصلاح‌طلبان در قلب مردم جای دارند.

محمدرضا عارف که در جمع شورایاران تهران سخن می‌گفت؛ با بیان اینکه انقلاب ایران مردمی‌ترین انقلاب جهان بود، اظهار داشت: مشارکت حداکثری و تامین منافع ملی برای ما مهم‌تر از تامین منافع شخصیمان است

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه به مذاکرات هسته‌ای اشاره و تصریح کرد: به نتیجه رسیدن مذاکرات نه به دلیل تغییر رویکرد طرف‌های غربی، که به دلیل تغییر مذاکره کنندگان کشورمان و حضور حداکثری در انتخابات ۹۲ بود.

رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه سلامت اقتصادی و پاکدستی، افتخار اصلاح‌طلبان است، متذکر شد: همه باید در انتخابات شرکت کنیم، چرا که نتیجه عدم مشارکت اصلا‌ح‌طلبان، مجلس نهم بود.

وی با بیان اینکه نگاه ما برای بستن لیست، تمکین به قانون است، یادآور شد: مردم نیاز به آرامش دارند و بر همین اساس، پیگیری‌‌هایمان برای مسئله رد صلاحیت‌ها را رسانه‌ای نکردیم.

عارف گفت: بیش از ۳۰۰ کاندیدا در تهران، متقاضی حضور در لیست اصلاح‌طلبان بودند که در ارزیابی اولیه به ۱۳۰ نفر، پس از آن ۱۰۰ نفر، و پس از آن ۶۰ نفر رسیدیم. عموم این ۶۰ نفر چهره‌های شاخص بودند که نشان داد نهضت ثبت نام در انتخابات چقدر با ارزش است.

او گفت: در دو روز گذشته جلسات خوبی برای ارائه لیست واحد اصلاح‌طلبان و حامیان دولت انجام شده و ان‌شاءالله در تهران شاهد یک لیست واحد باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این نکته که مبنای ما همدلی انتخابات ۹۲ است، به تبلیغات گسترده اصولگرایان اشاره و بیان داشت: اصولگرایان شاید در بنرهای تبلیغاتی حضور گسترده‌تر داشته باشند، اما اصلاح طلبان در قلب مردم جای دارند.

عارف در پایان گفت: در سال ۹۲، نه ستادهای بنده و نه ستادهای آقای روحانی فعالیت چشمگیر نداشتند، اما آنچه باعث پیروزی ما در انتخابات شد، ستادهای مردمی بود.