۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

نوبخت: در استانها هزار وعده داده‌ شده

معاون رئیس‌جمهور گفت:طی سفرهای هیئت دولت به استان‌های مختلف بیش از ۱۰۰۰ طرح وعده داده‌شده که در این راستا بیش از ۵۴۵ طرح عملیاتی شده است.
کد خبر : ۲۸۵۳۶۳
صراط: مهر نوشت: معاون رئیس‌جمهور گفت:طی سفرهای هیئت دولت به استان‌های مختلف بیش از ۱۰۰۰ طرح وعده داده‌شده که در این راستا بیش از ۵۴۵ طرح عملیاتی شده است.

محمدباقر نوبخت صبح جمعه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان فارس اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت دولت اجرایی کردن وعده‌هایی است که به مردم می‌دهد و در این راستا اگر توان اجرای آن وجود نداشته باشد قول نمی‌دهد.

وی یادآور شد: طی سفرهای هیئت دولت به استان‌های مختلف بیش از ۱۰۰۰ طرح وعده داده‌شده که در این راستا بیش از ۵۴۵ طرح عملیاتی شده است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تأکید کرد: مشکلات نظامی و تحریم‌ها دو بحثی بود که دشمنان در طول این سال‌ها برای کشور ایجاد کردند که خوشبختانه از این دو چالش بزرگ سربلند بیرون آمدیم.

نوبخت بابیان اینکه امروز کشورهای دنیا برای حضور در بازار ایران رقابت دارند، گفت: قرار نیست کشور به یک مصرف کنند تبدیل شود زیرا با تمامی شرکت  ازجمله پژو صحبت شده که باید سرمایه‌گذاری مشترک، تکنولوژی‌های جدید و صادرات نیز داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز دیگر کشور چین هم باید با دیگر کشورهای دنیا برای حضور در بازار ایران رقابت داشته باشد و ما باید از میان این درخواست‌ها بهترین را انتخاب کنیم.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز