۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
جزوه 8 سفحه‌ای علیه رییس مجلس

اقدام غير اخلاقي در راهپيمايي قم/ توزیع شبنامه علیه لاریجانی

در جریان راهپیمایی امروز 22 بهمن در قم، در اقدامی غیراخلاقی، جزوه ها و تراکت های تخریبی علیه علی لاریجانی سرلیست جامعه مدرسین در حوزه انتخابیه قم توزیع شد.
کد خبر : ۲۸۵۳۴۸
گروه سیاسی صراط - در جریان راهپیمایی امروز 22 بهمن در قم، در اقدامی غیراخلاقی، جزوه ها و تراکت های تخریبی علیه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، بر این اساس، در خلال راهپیمایی، افرادی اقدام به توزیع جزوه ای 8 صفحه ای کردند که در آن توهین های فراوانی به علی لاریجانی، سرلیست جامعه مدرسین در حوزه انتخابیه قم نسبت داده شده است.

اقدام غير اخلاقي در راهپيمايي قم/ توزیع شبنامه علیه لاریجانی

در جزوه مذکور، رییس مجلس به موضع گیری علیه شورای نگهبان، قبول نداشتن مراجع قانونی و شرعی، تایید مواضع هاشمی رفسنجانی در جریان فتنه، بزک کردن چهره آل سعود، تامین منافع جریان متمایل به آمریکا و تخلفات متعدد دیگر متهم شده است.

به جز این جزوه، تراکت های تخریبی دیگری علیه لاریجانی در راهپیمایی قم پخش شد.

هنوز عوامل تهیه و توزیع این جزوه و تراکت ها علیه رییس مجلس شورای اسلامی مشخص نشده اند. اما نهادهای مسئول در این زمینه، در حال پیگیری موضوع هستند.

گفتنی است در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص تغییر حوزه انتخابیه علی لاریجانی از قم به تهران منتشر شده بود که اخبار رسیده، حکایت از کذب بودن این شایعات دارد. بر این اساس، علی لاریجانی که با دعوت مراجع عظام تقلید و درخواست علما، همچون دوره های هشتم و نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از قم کاندیدا شده بود، امسال نیز در همین حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت خواهد کرد.