۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

دستگیری عوامل گروگانگیری دزفول

فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: با تلاش های شبانه روزی توانستیم عوامل حادثه گروگانگیری یک جوان دزفولی و قتل یک مرد ۵۵ ساله در باغ را شناسایی و دستگیر کنیم.
کد خبر : ۲۸۵۳۴۵
صراط: مهر نوشت: فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: با تلاش های شبانه روزی توانستیم عوامل حادثه گروگانگیری یک جوان دزفولی و قتل یک مرد ۵۵ ساله در باغ را شناسایی و دستگیر کنیم.

سرهنگ علی الهامي پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم دزفول با حضور پرشور و نشاط خود در این راهپیمایی نشان دادند که پشتوانه عظیم و پرقدرتی برای انقلاب و نظام هستند و امیدوار هستیم این حضور پرشور در پای صندوق های رای نیز نمایان شود تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام باشد.

وی افزود: در اواخر دی ماه بود که یک جوان ۲۷ ساله دزفولی به نام «حسن لطفی» توسط آدم ربایان به گروگان گرفته شد که ما پس از آزادی این جوان از دست گروگان ها وعده دادیم که تمام تلاش خود را در مجموعه نیروی انتظامی خواهیم کرد تا عوامل این گروگانگیری را دستگیر کنیم. روز گذشته توانستیم این دو گروگانگیر را که برادر بودند دستگیر کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول بابیان اینکه متهمان اعترافات خود را انجام داده و پرونده تکمیل شده است، ادامه داد: این دو گروگانگیر بومی شهرستان هستند.

الهامي همچنین با اشاره به قتل فرزند جوان یک متخصص چشم دزفولی در روزهای گذشته که در منزل این پزشک رخ داده بود، گفت: تمام شواهد لازم برای اين پرونده به دست آمده و تمام اعترافات مظنون دستگیر شده این پرونده نیز توسط عوامل قضایی و انتظامی تائید شده است؛ بنابراین مراحل پرونده قتل این جوان نیز در حال پیشرفت است و قطعا نتیجه نهایی ازسوی ما و مراجع قضایی در روزهای آینده اطلاع داده خواهد شد.

وی همچنین درخصوص قتل يک مرد ۵۵ ساله در باغ خود که در چندروز گذشته در شهرک بن جعفر دزفول رخ داد نیز عنوان کرد: انگیزه این قتل نيز به دلیل طمع مالی بوده که برخی عوامل دراین رابطه دستگیر شده اند و کار کارشناسی پرونده نیز در حال انجام است تا پس از اتمام به گوش مردم برسد.
برچسب ها: صراط دزفول