۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

دعوت روحانی از مردم برای راهپیمایی

رئیس‌جمهور با دعوت از همه مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن خطرات احتمالی را از کشور دور می‌کند.
کد خبر : ۲۸۵۳۱۰
صراط: فارس نوشت: رئیس‌جمهور با دعوت از همه مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن خطرات احتمالی را از کشور دور می‌کند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعد از 37 سال مردم شجاع، غیور و وفادار مردم ایران که همواره در کنار انقلاب و منافع و مصالح ملی‌شان بودند و یکی از مظاهر وفاداری آنان حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن بوده امسال هم بی‌تردید با شرایطی که در آن هستیم با شکوه و با نشاط بیشتر شاهد حضور مردم در سراسر کشور و در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم بود.

وی افزود: بنده از تمام مردم بزرگوار ایران در سراسر کشور تقاضا می‌کنم که در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند. هم به خاطر شرایط منطقه که حضور مردم به معنای انسجام ملی و وحدت ملی است و می‌تواند هر گونه خطرات احتمالی را از کشور دور کند و ملت ما را مستحکم‌تر کند و اما باید با نشاط بیشتر شرکت کنیم زیرا در آستانه دو انتخابات بزرگ قرار داریم و این پیش‌درآمدی برای مشارکت حداکثری مردم در هفت اسفند و در پای صندوق‌های رای است.

روحانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: یکی دیگر از دلایل حضور باشکوه مردم در روز راهپیمایی 22 بهمن این است که ملت ما توانست در یک مسئله بین‌المللی موفقیت را بدست بیاورد و حقوق خود را تثبیت کند و تحریم‌های ظالمانه را کنار بزنند و چهره جمهوری اسلامی ایران و واقعیت عظمت ملی ما برای جهانیان را واضح تر کند.

وی ادامه داد: بنابراین هم به خاطر امنیت ملی و هم موفقیت ملی ما و هم انتخابات پیش رو و هم بیعت مجدد با راه اماممان در پیروزی انقلاب اسلامی تقاضا داریم که مردم امسال باشکوه تر و پرشورتر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.