۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
منابع صهیونیستی مدعی شدند

حمله ایرانی‌ها به رایانه مقام اسراییلی

منابع صهیونیستی از حمله موفق هکری که برای ایران کار می کند به رایانه رییس سابق ستاد مشترک ارتش این رژیم خبر داده اند. آنها می‌گویند کل داده های موجود در این رایانه سرقت شده است.
کد خبر : ۲۸۵۲۹۳
صراط: فارس نوشت: منابع صهیونیستی از حمله موفق هکری که برای ایران کار می کند به رایانه رییس سابق ستاد مشترک ارتش این رژیم خبر داده اند. آنها می‌گویند کل داده های موجود در این رایانه سرقت شده است.

به نقل از تایمز او اسراییل، این هکر در گزارش شبکه اسراییلی  Channel 10 یاسر بلاغی نامیده شده و ظاهرا به علت بی دقتی راهی برای شناسایی هویت خود را باقی گذاشته است.

دو هفته قبل نیز گزارش هایی در مورد فعالیت هکری ایران علیه رژیم صهیونیستی توسط موسسه امنیتی Check Point منتشر شده بود و در گزارش شبکه Channel 10 هم به برخی اطلاعات موجود در همان گزارش استناد شده بود.

به ادعای منابع صهیونیستی حمله هکری یاد شده دو ماه قبل رخ داده و برای افراد هدف که ژنرال های ارتش اسراییل، برخی دانشمندان و به اصطلاح فعالان حقوق بشر را هم شامل می شدند، ایمیل های ارسال شده که حاوی نرم افزارهای جاسوسی بوده‌اند.

از میان دریافت کنندگان این ایمیل ها بیش از 25 درصد آنها را باز کرده اند و ندانسته نرم افزار جاسوسی ارسالی را بر روی رایانه خود بارگذاری کرده و از این طریق به هکرها امکان سرقت اطلاعات از هارد دیسک رایانه هایشان را داده اند.

در این گزارش عنوان شده است که در دو سال اخیر صهیونیست ها هدف حملات سایبری متعددی بوده اند. بسیاری از این هکرها با ایران و حزب الله همکاری دارند. وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در اواخر ماه ژانویه از حمله هکری شدید به سازمان برق این رژیم خبر داد. وی منشا این حملات را افشا نکرد.

در ماه ژوئن گذشته شرکت امنیتی صهیونیستی ClearSky موجی از حملات سایبری را که مدعی بود از ایران نشات می گیرد  علیه این رژیم شناسایی کرد که ژنرال های ارتش اسراییل، کارکنان شرکت های مشاوره امنیتی و محققان دانشگاهی هم از جمله اهداف آن بودند. از این طریق 40 هدف در اسراییل و 500 هدف در دنیا با استفاده از حملات موسوم به فیشینگ هدف گرفته شدند.

صهیونیست ها مدعی هستند در حوزه امنیت سایبری بعد از آمریکا دوم هستند و 173 شرکت بزرگ صهیونیستی در این زمینه فعالیت می کنند، اما حملات موفق مکرر هکری به این رژیم صحت این ادعاها را زیر سوال می برد. گفتنی است تعداد کل شرکت های فعال در حوزه امنیت سایبر در اسراییل به 430 مورد می رسد.
برچسب ها: صراط اسراییل هکر