۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

بمباران یک تاسیسات نفتی در یمن+تصاویر

رژیم سعودی در ادامه جنایات خود در یمن، روز گذشته مناطق مختلف این کشور را بمباران کرد که در پی این حملات تاکنون دست کم ۳۳ شهروند به شهادت رسیده و دهها نفر هم زخمی شده اند.
کد خبر : ۲۸۲۳۸۲

صراط: به نقل از سبأ نت، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به امدادگران در بخش "ضحیان" واقع در استان صعده در شمال یمن 18 نفر به شهادت رسیدند.

یک منبع امنیتی در استان صعده گفت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی روز گذشته منزل یکی از شهروندان در بخش ضحیان را هدف قرار دادند که در پی آن 7 شهروند زخمی شدند.

وی افزود که امدادگران بعد از وقوع این حمله برای بیرون کشیدن قربانیان از زیر آوار و امدادرسانی به مجروحان فورا خود را به محل مورد نظر رساندند که هدف حملات مجدد این جنگنده ها قرار گرفتند و در پی این حمله 18 نفر که در بین آنها کودکان نیز حضور دارند به شهادت رسیده و شماری نیز مجروح شدند.

15 شهید در حمله جنگنده‌های سعودی به تاسیسات نفتی در الحدیده

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی تاسیسات نفتی "رأس عیسی" در بخش "الصلیف" واقع در استان الحدیده را دو بار بمباران کردند که در پی این حملات 15 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 14 نفر از کارگران مشغول به کار در این تاسیسات زخمی شدند.

یک منبع بیمارستانی گفت که بیمارستانهای استان الحدیده تا عصر پنجشنبه 15 جسد که برخی از آنها کاملا سوخته و همچنین 14 مجروح که جراحتهای برخی از آنها وخیم گزارش شده است را پذیرش کرده اند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بعد از این حملات، نفتکشهای مستقر در خارج از این تاسیسات نفتی را نیز بمباران کردند که در پی آن 8 نفت کش سوخت و سرنشینان آن به شهادت رسیده و دهها نفر نیز زخمی شدند.

کشته و زخمی شدن مزدوران سعودی در مأرب

و خبر دیگر اینکه در پی انفجار بمب در مسیر عبور یک خودروی نظامی متعلق به مزدوران عربستان در شهر مأرب یک نفر از آنها کشته و پنج نفر هم زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

منبع: تسنیم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم