۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

آمار بد رونالدو برابر تیم‌های بزرگ

مهاجم رئال مادرید برابر تیم‌های بزرگ آمار گلزنی خوبی ندارد.
کد خبر : ۲۷۸۶۷۵

صراط:  مهاجم رئال مادرید برابر تیم‌های بزرگ آمار گلزنی خوبی ندارد.

  به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در این فصل 25 گل به ثمر رسانده است. در لالیگا دومین گلزنی برتر محسوب می‌شود و با 14 گل در کنار نیمار قرار دارد. لوییس سوارس تنها با یک گل بیشتر در جای نخست قرار دارد.

مهاجم ر‌ئال‌ ماد‌رید در لیگ قهرمانان، رکورد شکنی کرد و با یازده گلی که به ثمر رساند، رکورد بیشترین گل را در مرحله گروهی به نام خودش ثبت کرد.

رونالدو آمار خوبی در این فصل بر جای گذاشته است اما برابر تیم‌های بزرگ نتوانستند گلی به ثمر برساند. در سن ماس برابر اتلتیک بیلبائو، این مهاجم پرتغالی نتوانست د‌ر‌وازه‌ میزبان را باز کند و دو گل پیروزی بخش رئال را کریم بنزما زد. دیدار مهم بعدی، در ویسنته کالدرون برگزار شد. دوباره بنزما گلزنی کرد و دیدار تیم‌های اتلتیکومادرید و ر‌ئال‌ ماد‌رید با تساوی یک بر یک به پایان رسید. برابر سویا، سرخیو راموس گل اول بازی را به ثمر رساند اما در ادامه سه گل دریافت کرد و خامس رودریگس در دقایق اضافی بازی گل دوم ر‌ئال‌ ماد‌رید را زد.

هفته‌ بعد از آن، ر‌ئال‌ میزبان بارسلونا بود که این دیدار را آبی‌اناری‌ها چهار بر صفر بردند. در ال مادریگال هم رئال نتوانست دروازه حریف را باز کند و با تک گل سولدادو از ویارئال شکست خورد. دیشب (یکشنبه) هم گرت بیل و کریم بنزما گل‌های رئال را برابر والنسیا به ثمر رساندند و این بازی با تساوی دو برد به پایان رسید.

آمار بد رونالدو برابر تیم‌های بزرگ لالیگا، در لیگ قهرمانان اروپا نیز دیده می‌شود. او برابر پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من، قوی‌ترین حریف گروه در دو بازی رفت و برگشت گلزنی نکرد. بازی این دو تیم در سانتیاگو برنابئو با تک گل ناچو به پایان رسید و در پاریس نیز بدون گل تمام شد.

رونالدو برابر سلتاویگو، تیمی که در ابتدای فصل در بالای جدول به سر می‌برد، گلزنی کرد. شاگردان بنیتس این دیدار را با نتیجه‌ سه بر یک بردند. مهاجم پرتغالی برابر اسپانیول پنج گل به ثمر رساند که یکی از آنها از روی نقطه پنا‌لتی‌ زده شد. در هفته‌ هشتم نیز رونالدو یک گل از سه گل تیمش به ثمر رساند تا مادریدی‌ها پیروز شوند. آنها برابر لاس پالاماس سه بر یک پیروز شدند که سهم رونالدو یک گل بود. کریستیانو مقابل ایبار هم از روی نقطه پنا‌لتی‌ گلزنی کرد.

این شرایط در بازی برابر ختافه نیز تکرار شد. در دیدار تاریخی برابر رایووایکانو که با نتیجه‌ 10 بر دو به اتمام رسید، سهم رونالدو دو گل بود که یکی را از روی نقطه پنا‌لتی‌ به ثمر رساند. مهاجم پرتغالی، دروازه رئال سوسیداد را نیز دو بار باز کرد.

در لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو 11 گل به ثمر رساند که پنج گل را برابر شاختار و 6 گل را برابر مالمو زد. در سانتیاگو برنابئو برابر تیم اوکراینی هت تریک کرد و در کیف نیز دو گل زد. زمانی‌که رئال مهمان مالمو سوئد بود، رونالدو دو بار گلزنی کرد و در برنابئو چهار گل به ثمر رساند.

منبع: ایسنا