۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

حواشی سفر روحانی به شهرستان ری

سفر یکروزه رییس جمهور به شهرستان ری دارای حواشی و نکات قابل توجهی بود که از دید خبرنگار ما دور نماند.
کد خبر : ۲۷۶۲۷۸
صراط: حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در سومین مرحله از سفر به شهرستان های استان تهران، روز چهارشنبه میهمان مردم مومن و انقلابی شهرستان ری بود.

هدف از سفر یکروزه رییس جمهور به شهرستان ری، بررسی مشکلات و دغدغه های مردم این خطه و دیدار با مردم قبله تهران بود.

همچنین در این سفر، چندین پروژه توسط رییس جمهور افتتاح و دستور آغاز عملیات چندین پروژه مهم زیربنایی و صنعتی صادر شد که به گفته مسئولان نقش مهمی را در توسعه و رشد شهرستان ری ایفا می کند.

سفر یکروزه رییس جمهور به شهرستان ری دارای حواشی و نکات قابل توجهی نیز بود.

* رییس جمهور در دو مرحله سفر به شهرستان های استان تهران به چندین منطقه سفر کرد اما سومین مرحله از سفر استانی کاروان تدبیر و امید را به شهرستان ری اختصاص داد.

*مردم شهرستان ری از ساعات اولیه صبح در میدان مرکزی و خیابان های منتهی به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اجتماع کرده و برخی نیز با به دست داشتن تصاویر رهبری و رییس جمهور، آماده استقبال از روحانی بودند.

* پلیس در مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، محدودیت های ترافیکی اعمال کرده بود تا در حرکت استقبال کنندگان از رییس جمهور، تسهیل ایجاد شود.

*تعدادی از ورزشکاران از جمله رزمی کاران با لباس های ورزشی در مراسم استقبال از رییس جمهور شرکت کرده بودند.

* جمعی از وزرای دولت از جمله عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان و تعدادی از معاونان رییس جمهور، روحانی را همراهی می کردند.

* تمثال جمعی از شهدای شهرستان ری در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نصب شده بود.

*در هنگام سخنرانی رییس جمهور در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، شخصیت هایی نظیر آیت الله ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری و سید حسین هاشمی استاندار تهران در جایگاه قرار داشتند.

منبع: مهر
برچسب ها: روحانی شهر ری صراط