۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷

تازه‌ترین قیمت گوشی‌های برتر بازار

همیشه در بین محصولات مختلف شرکت‌ها، محصولی وجود داشته که نسبت قیمت به کارایی بسیاری خوبی دارد. درواقع ارزش آن بیشتر از بهایی است که برای آن می‌پردازید.
کد خبر : ۲۷۳۳۲۱
صراط: همیشه در بین محصولات مختلف شرکت‌ها، محصولی وجود داشته که نسبت قیمت به کارایی بسیاری خوبی دارد. درواقع ارزش آن بیشتر از بهایی است که برای آن می‌پردازید. آنچه در ادامه می‌آید بر همین اساس است. بااین‌حال، باید یادآور شد فهرست قیمت‌های ارائه‌شده براساس چندین منبع تهیه شده و ممکن است با بازار شهری که شما در آن ساکن هستید کمی اختلاف داشته باشد.

Xperia Z5 Premium
به گزارش فارنت، این گوشی هم‌اکنون در بازار با حدود رنج قیمت دو‌میلیون‌و 580 تا دو‌میلیون‌و 675‌هزار تومان با توجه به میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی به فروش می‌رسد. وضوح خارق‌العاده K٤ که البته تنها در هنگام تماشای فیلم یا عکس فعال می‌شود، تشخیص پیکسل‌های جداگانه را ناممکن می‌کند؛ هرچند این امر در وضوح QHD نیز وجود دارد.
+Galaxy S5 edge
قیمت این گوشی بین یک‌میلیون‌و 710 تا دو‌میلیون و 690‌هزار تومان است. این گوشی از چهار گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دوربین اصلی  16مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1،9 و لرزش‌گیر اپتیکال، در کنار دوربین سلفی پنج‌مگاپیکسلی با همان گشادگی دیافراگم که امکان ثبت تصاویری به‌مراتب شفاف‌تر را امکان‌پذیر می‌کند، اشاره کرد.
Lumia950
این دستگاه هوشمند از صفحه ‌نمایش ٥,٢اینچی با رزولوشن WQHD یعنی 1440 در 2560 پیکسل بهره‌مند شده و در آن از سه گیگابایت رم و تراشه اسنپ‌دارگون 808 استفاده شده است. قیمت این گوشی نیز بین یک‌میلیون و 910 تا دو‌میلیون و 90‌هزار تومان به فروش می‌رسد.
iPhone 6S
این گوشی هم‌اکنون در بازار با حدود رنج قیمت دو‌میلیون‌و 10تا دو‌میلیون‌و 890‌ هزار تومان بسته به میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی به فروش می‌رسد. قابلیت لمس 3D در آیفون‌های جدید می‌تواند میان فشار ضعیف، متوسط و زیاد بر روی صفحه ‌نمایش تمایز قائل شود تا بتوانید روش‌هایی جدید برای تعامل با برنامه‌ها و بازی‌های موجود بر روی گوشی، در اختیار داشته باشید. این گوشی هوشمند از رکورد امکان اتصال به 23 شبکه LTE بهره می‌برد.
LG G٤
این گوشی هم‌اکنون در بازار با حدود رنج قیمت یک‌میلیون‌و 400 تا یک‌میلیون‌و 800‌ هزار تومان بسته به میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی به فروش می‌رسد. درصورتی‌که قصد خرید یک دستگاه هوشمند جی 4 را دارید، حتما این گوشی را با دَرِ پشتی چرمی تهیه کنید.
One M9+
این گوشی لوکس هم‌اکنون در بازار با حدود رنج قیمت یک‌میلیون‌و 600 تا دو‌میلیون و 100‌هزار تومان به فروش می‌رسد. دوربین اصلی نسخه جدید به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده که کاربران می‌توانند تصاویری شفاف‌تر را ثبت یا ضبط کنند.
BlackBerry PRIV
قیمت این گوشی لوکس در حال حاضر بین سه‌میلیون‌و 300 تا 3‌میلیون‌و 400هزار تومان است. این گوشی از صفحه ‌نمایشی 5.4 اینچی AMOLED با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بهره می‌برد.
BlackBerry Passport
این گوشی دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی به همراه یک صفحه کلید Qwerty در زیر آن است. این گوشی لوکس هم‌اکنون در بازار با حدود رنج قیمت دو‌میلیون‌و تا دو‌میلیون‌و 100 ‌هزار تومان به فروش می‌رسد.
P8
این گوشی لوکس هم‌اکنون در بازار با حدود رنج قیمت یک‌میلیون‌و 100 تا یک‌میلیون‌و 300‌هزار تومان به فروش می‌رسد. هوآوی ادعا می‌کند برای اولین‌بار از چینش پیکسلی RGBW به جای RGB استفاده کرده تا عملکرد دوربین در نور کم بهبود پیدا کند. دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده که می‌تواند تا 1.6 درجه چرخش کند
Moto X Style
این گوشی لوکس هم‌اکنون در بازار با حدود رنج قیمت یک‌میلیون‌و 900 تا دو‌میلیون‌و 150‌هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند از صفحه ‌نمایش 5.7 اینچی و اندروید لولی‌پاپ بهره می‌برد و به سنسور 21مگاپیکسلی در قسمت دوربین تجهیز شده است.
Mate S
مدل جدید Mate S هوآوی از صفحه نمایش 5.7 اینچی، پنل صفحه ‌نمایش D2.5، و همچنین از رزولوشن تمام‌ اچ‌دی و تراشه جدید Kirin 935 به همراه سه گیگابایت رم بهره‌مند شده است. این گوشی لوکس هم‌اکنون در بازار با حدود رنج قیمت یک‌میلیون‌و700 تا یک‌میلیون و 550‌ هزار تومان به فروش می‌رسد.
lumia 950 XL
این گوشی در بازار با حدود رنج قیمت دو‌میلیون‌و 300 تا دو‌میلیون‌و 450‌هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی از صفحه ‌نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن 2K که چگالی تصویر 518 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد استفاده کرده است.
iPhone 6S Plus
این گوشی هم‌اکنون در بازار با حدود رنج قیمت دو‌میلیون‌و 710 تا سه‌میلیون‌و 790 هزار تومان، بسته به میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی به فروش می‌رسد. این گوشی از صفحه ‌نمایشی 5.5اینچی IPS با رزولوشن تمام اچ‌دی بهره می‌برد که چگالی تصویر 441 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. این در حالی است که این پنل به فناوری تاچ سه‌بعدی مجهز شده است. تمامی دکمه‌ها از جنس آلومنیوم آنودایز شده با نهایت ظرافت در جای خود قرار داده شده‌اند.
Galaxy Note٥
این گوشی هم‌اکنون در بازار با حدود رنج قیمت یک‌میلیون‌و910 تا دو‌میلیون‌و 590‌ هزار تومان، بسته به میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی به فروش می‌رسد. در نگاه اول به مشخصه‌های سخت‌افزاری نوت 5، می‌توان انتظار داشت شاهد عملکردی مشابه گلکسی اس 6 سامسونگ از این دستگاه باشیم.

منبع: تسنیم