۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

بصیری: دولت برای رسانه ارزش قائل نیست

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه دولت با وجود همه شعارهایی که می‌دهد برای رسانه ارزش قائل نیست، گفت: رسانه‌هایی سبب پیشرفت و ارتقای دولت می‌شوند که فارغ از جناح و گروه، دولت را نقد کنند.
کد خبر : ۲۶۸۶۳۰

صراط: رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه دولت با وجود همه شعارهایی که می‌دهد برای رسانه ارزش قائل نیست، گفت: رسانه‌هایی سبب پیشرفت و ارتقای دولت می‌شوند که فارغ از جناح و گروه، دولت را نقد کنند.

مسعود بصیری با اشاره به اینکه در نمایشگاه مطبوعات باید رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد که متولی رسانه‌ها هستند مهربان‌تر برخورد کنند، اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نماینده رسانه‌ها در دولت باشد.

وی تأکید کرد: تعابیری از جمله نبود رسانه‌ها در عرصه نمایش عمومی صدمه‌ای به اسلام وارد نمی‌کند، بلکه سبب می‌شود تا نخستین صدمه به عوامل اجرایی وارد شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تأکید بر اینکه دولت را با منتقدین آن مورد قضاوت قرار می‌دهند، بیان کرد: هنگامی که دولت از آزادی بیان صحبت می‌کند، اما وقتی گفته می‌شود که در پرداخت یارانه به رسانه‌ها تبعیض ایجاد شده است، این امر نشان می‌دهد که دولت با وجود همه شعارهایی که می‌دهد برای رسانه ارزش قائل نیست.

بصیری با اشاره به اینکه دولت نباید به رسانه‌هایی که فقط می‌گویند، «به‌به قربان، عالی بود»، اکتفا کند خاطرنشان کرد: رسانه‌هایی سبب پیشرفت و ارتقای دولت می‌شوند که فارغ از جناح و گروه، دولت را نقد کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط رسانه دولت