۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

اسراییل داعش را گروه تروریستی دانست

کابینه رژیم صهیونیستی داعش، جبهه النصره و گروه سلفی تکفیری «عبدالله عزام» را در فهرست‌ سازمان‌های تروریستی قرار داد.
کد خبر : ۲۶۴۷۱۳
صراط: کابینه رژیم صهیونیستی داعش، جبهه النصره و گروه سلفی تکفیری «عبدالله عزام» را در فهرست‌ سازمان‌های تروریستی قرار داد.

رژیم صهیونیستی که خود به حمایت از گروه‌های تروریستی داعش، جبهه النصره متهم است، این دو گروه را به همراه گروهک سلفی تکفیری «عبدالله عزام»ا تحت فرمان 1948 به منظور جلوگیری از تروریسم، در فهرست‌ سازمان‌های تروریستی قرار داد.

استدلال رژیم صهیونیستی از این اقدام این است که این فعالیت‌ این گروه‌ها علیه اسرائیل است حال آنکه هیچ یک از این گروه‌ها تاکنون به منافع این رژیم تعرضی نکرده‌اند.

پایگاه خبری «دبکا» گزارش داد، به دلیل فعالیت این گروه‌های تروریستی علیه رژیم صهیونیستی، امروز یکشنبه چنین قانونی از سوی شین‌بت پیشنهاد و در کابینه این رژیم تصویب شد.

بنیامین نتانیاهو امروز (یکشنبه) پیش از شروع جلسه هفتگی کابینه خود گفته بود، اسرائیل با داعش، جبهه النصره و سایر سازمان‌های تروریستی مبارزه می‌کند.

از سوی دیگر، این تصمیم رژیم صهیونیستی بعد از آن اتخاذ شد که گروه تروریستی داعش اخیر اعلام کرده بود، همه یهودیان باید کشته شوند تا هیچ یهودی در بیت‌المقدس باقی نماند اما داعش تاکنون علیه رژیم صهیونیستی عملا اقدامی نکرده است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط اسراییل داعش
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم