۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان

وی با بیان اینکه در حال حاضر انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی قطعی است، تصریح کرد: از پیمانکار خواسته شده تا انتقال آب به خراسان جنوبی هر چه زودتر انجام شود.
کد خبر : ۲۶۲۵۵۳
صراط: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه انتقال آب از دریای عمان به استان قطعی است، گفت: انتقال آب از خلیج فارس از طریق کرمان هم گزینه دیگر تأمین آب برای خراسان جنوبی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی اظهار داشت: در سفرهای اخیر معاون اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی بر موضوع راه آهن تأکید زیادی داشتیم که این پروژه تسریع در روند اجرایی شدن آن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سفر مسئولان کشوری برای استان‌ها خیر و برکاتی در پی دارد، افزود: آن چه که مردم خراسان جنوبی از مدیران و مسئولان کشوری انتظار دارند این است که به وعده‌هایی که می‌دهند پایبند باشند و این گونه نباشد که اینجا یک حرفی زده شود و در مرکز پیگیری نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم معاون اول رئیس جمهور در سفری که به استان خراسان جنوبی داشت و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شد هر چه زودتر مشکلات را رصد کرده و برای برطرف کردن آن تدبیری بیندیشند.

عبادی با اشاره به مشکل خشکسالی و کمبود آب در خراسان جنوبی اظهار داشت: در این راستا با وزیر نیرو صحبت شده  و خواستار ارائه سند و مدارک مربوط به انتقال آب از دریای عمان از طرف سیستان و بلوچستان شدیم که در این راستا وزیر نیرو قول مساعد داد تا هفته دیگر تمامی اسناد، مدارک و نقشه‌های اجرای آن را ارائه کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی قطعی است، تصریح کرد: از پیمانکار خواسته شده تا انتقال آب به خراسان جنوبی هر چه زودتر انجام شود.

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب از خلیج فارس از طریق کرمان هم گزینه دیگر تأمین آب برای خراسان جنوبی است اما در حال حاضر انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی قطعی است.

عبادی از پروژه راه آهن یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه در سفر معاون اول رئیس جمهور پروژه راه آهن مطرح شد این پروژه در بودجه سال آینده پیشرفت برنامه‌های مربوط به پروژه راه آهن است.
منبع: تسنیم