۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
ابتکار در اینستگرام:

روحانی شطرنج هم بلد است! +عکس

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در صفحه اینستگرام خود نوشت: رییس جمهور روحانی را در این سال ها بهتر شناختم. ایشان علاوه بر اینکه یک حقوقدان است، یک فرد اخلاق گرا و نیز یک استراتژیست واقعی است.
کد خبر : ۲۵۸۷۰۵
صراط: معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در صفحه اینستاگرام خود نوشت: رییس جمهور روحانی را در این سال ها بهتر شناختم. ایشان علاوه بر اینکه یک حقوقدان است، یک فرد اخلاق گرا و نیز یک استراتژیست واقعی است.

ابتکار: روحانی شطرنج هم بلد است!

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تاکید کرد: استراتژیست بودن او را می شود در ایجاد امید میان مردم، در مهار تورم افسار گسیخته، در به نتیجه رساندن مذاکرات دشوار و پیچیده هسته ای و در مقابله با فساد مشاهده کرد. شاید همین نگاه راهبردی، منتقدین بی انصاف او را اینگونه نگران کرده است.

ابتکار: روحانی شطرنج هم بلد است!

دیروز آقای روحانی مطالب مهمی را در جمع سپاهیان عزیز گفت که باز هم استراتژیست بودن او را تایید می کند. از جمله اینکه: «امروز بعد از برجام و تحریم، کشور نیاز به حرکت بزرگ دارد. امروز دشمن تنها صهیونیست‌ها، امریکا و تروریست‌ها نیستند، بلکه دشمن امروز ریزگردها، بیکاری، رکود، تورم، سست شدن اخلاق و ایمان در جامعه هستند که بسیار خطرناکند.» البته از ایشان نپرسیده ام، ولی بنظرم آقای روحانی شطرنج را هم خوب بلد است.

منبع: ایسکانیوز