۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

استیضاح‌کنندگان وزیر ورزش تهدید شدند

سیدشریف حسینی تلاش برای به انفعال کشاندن نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح وزیر ورزش را مذموم خواند و گفت: تهدیدهای مختلفی برای این نمایندگان ارسال می‌شود.
کد خبر : ۲۵۵۰۴۳
صراط: سیدشریف حسینی تلاش برای به انفعال کشاندن نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح وزیر ورزش را مذموم خواند و گفت: تهدیدهای مختلفی برای این نمایندگان ارسال می‌شود.

 سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز درباره طرح استیضاح گودرزی وزیر ورزش و جوانان، گفت: استیضاح حق قانونی نمایندگان و یکی از اهرم‌ها برای روشن کردن ابهامات در عملکرد وزراست.

وی با تأکید بر اینکه استیضاح لزوماً به عنوان عزل وزیر مد نظر نبوده و در اصل پاسخ به سؤالات و ادای توضیح درباره علمکردهاست خاطرنشان کرد: هر استیضاحی که مطرح می‌شود طرفداران آن وزارتخانه استیضاح‌کنندگان را به امتیازخواهی و سهم‌خواهیم متهم می‌کنند.

حسینی تعامل را راه حل بسیاری از موضوعات و سوءتفاهمات برشمرد و گفت: این تعامل میان وزارت ورزش و مجلس وجود ندارد؛ وزیر ورزش بسیار تلاش می‌کند، اما بدون تعامل با مجلس نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و ما بارها ما این موضوع را گوشزد کرده‌ایم.

وی ادامه داد: وقتی شرایط فوتبال کشور را مشاهده می‌کنیم، می‌بینیم همه در حال نالیدن هستند و از داوری‌ها و دیگر موضوعات گله دارند همچنین در دیگر ورزش‌ها نیز همین گلایه‌ها و شکایت‌ها وجود دارد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تلاش برای به انفعال کشاندن نمایندگان استیضاح کننده وزرا را مذموم خواند و گفت: تهدیدهای مختلفی برای این نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح وزیر وزرش صورت می‌گیرد، اما اینگونه شانتاژها جواب نخواهد داد و کسی نمی‌تواند با زبان تهدید با نمایندگان مجلس سخن بگوید.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای اولیه استیضاح وزیر ورزش و جوانان در حال انجام است اما هنوز برای اعلام وصول ارسال نشده است و امضاها در حال جمع‌‌آوری است.
منبع: فارس