۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

برتری استقلال برابر ملوان در نیمه اول

نیمه اول دیدار استقلال و ملوان با دو گلی که ابراهیمی به ثمر رساند به سود آبی‌های پایتخت به پایان رسید.
کد خبر : ۲۵۲۲۷۶
صراط: نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و ملوان از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر آبی‌های ‍پایتخت به به پایان رسید.

در این دیدار آبی‌ها به مراتب بازی بهتری از ملوان ارائه دادند و بر بازی سوار بودند. آنها فرصت‌های خوبی را در همان ابتدای بازی به دست آوردند و در دقیقه سوم یکبار دروازه ملوان را باز کردند که داور آن را مردود اعلام کرد.

استقلالی‌ها در دقیقه پنجم هم توسط انصاری می توانستند به گل برسند اما ضربه خوب این بازیکن از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب حسینی راهی به دروازه پیدا نکرد. آنها همچنین در دقیقه هفتم روی ضربه زیبای حیدری می‌توانستند به گل برسند اما توپ این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۲۸ این دیدار استقلالی‌ها گل نخست بازی را به ثمر رساندند. ارسال خوب حیدری با ضربه سر تمام کننده ابراهیمی همراه بود و استقلال نخستین گلش را به ثمر رساند.

چند دقیقه بعد ضربه ایستگاهی پژمان نوری به تیرک عمودی استقلال برخورد کرد و به بیرون رفت.

بعد از گل استقلالی‌ها٬ ملوانی‌ها کمی بازی را به تعادل کشاندند ولی حملاتشان زهر کافی را نداشت تا اینکه در دقیقه ۳۸ امید ابراهیمی گل دوم را روی یک ضربه ایستگاهی برای استقلال به ثمر رساند.

در اواخر نیمه اول باز هم استقلالی‌ها بر بازی سوار بودند و فرصت‌های نصفه و نیمه ای به دست آوردند که از آنها استفاده لازم را نبردند تا نیمه اول این دیدار با برتری دو بر صفر استقلال به پایان برسد.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، هرائیر مگویان، محمدرضا خرسندنیا،خسرو حیدری، میثم مجیدی، امید ابراهیمی،روزبه چشمی، محسن کریمی، جابر انصاری، آرش برهانی.

ترکیب ملوان: سیدحسین حسینی، سعید یوسف زاده، عزت الله پورغاز، عزیز معبودی، محمد آبشک، فرزاد حاتمی، آرش افشین، مازیار زارع، حسین ماهینی، پژمان نوری و حسین کنعانی.

منبع: ایسنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم