۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

جلیلی بدون استقبال وارد تبریز شد +تصاویر

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به دعوت دانشجویان و اقشار مختلف مردم تبریز، امروز سه‌شنبه ۲۶ خرداد اقامتی یک روزه در این شهر خواهد داشت.
کد خبر : ۲۴۵۳۸۰
صراط: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به دعوت دانشجویان و اقشار مختلف مردم تبریز، امروز سه‌شنبه ۲۶ خرداد اقامتی یک روزه در این شهر خواهد داشت.

به نقل از آناج، دقایقی پیش سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد شهر تبریز شد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به دعوت دانشجویان و اقشار مختلف مردم تبریز، امروز سه‌شنبه ۲۶ خرداد اقامتی یک روزه در این شهر خواهد داشت.

جلیلی با اصرار خود بدون استفاده از وی آی پی و با سایر مسافران وارد ترمینال فرودگاه تبریز شد.

وی در ادامه و با استقبال دانشجویان بسیجی دانشگاه های تبریز به دیدار نماینده ولی فقیه در استان می رود.

جلیلی همچنین با یکی از خانواده های شهید مدافع حرم نیز دیداری خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، عضو شورای راهبردی روابط خارجی از ساعت 16 در جمع نخبگان استان آذربایجان شرقی و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و فعالان اجتماعی و فرهنگی استان سخنرانی خواهد کرد.

دیدار مردمی جلیلی نیز از ساعت 18 در مسجد شعبان تبریز آغاز خواهد شد و قرار است وی در این برنامه درباره مسایل روز کشور و لزوم صیانت از خط امام خمینی(ره) به ایراد سخن بپردازد.

گفتنی است؛ عدم حضور مسئولان دولتی و استانی در استقبال از این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از موارد قابل توجه سفر وی به شهرستان تبریز می باشد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در استان، خطاب به وی گفت: در تبریز حضور شما را مغتنم می دانند.
 
وی ادامه داد: شما محور همه نیروهای انقلاب هستید و این جای شکر دارد.
 
جلیلی اظهار کرد: در دوره شش ساله دبیری بنده در شورای عالی، استان آذربایجان شرقی به همت مدیریت حضرتعالی یکی از نقاط امن کشور محسوب می شد.

برچسب ها: صراط جلیلی تبریز