۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
ایوبی:

سال‌بعد رئیس‌واقعی جشنواره خودم‌هستم

به سنت همیشگی پایان افتتاحیه‌ها و اختتامیه‌های سینمایی، ایوبی به جمع خبرنگاران آمد. او حامل یک خبر مهم برای سینمای ایران بود: رضاداد تغییر می‌کند.
کد خبر : ۲۴۰۳۲۱
صراط: حجت‌الله ایوبی در جمع خبرنگاران در مورد نقش اظهارنظر جنتی در مورد تغییرات در جشنواره گفت:مشوق و حامی اصلی ما در این جشنواره خود آقای جنتی بودند و برداشت ایشان از این جشنواره یک تجربه موفق بود. خود من هم به این حرف معتقدم  و جشنواره سال بعد هم به همین شیوه انجام می‌شود البته تغییراتی هم انجام می‌شود.

ایوبی یکی از نقص‌های اصلی برنامه را تشریفات دانشت و گفت از همین فردا شروع خواهیم کرد که این امر تشریفات را آموزش بدیم و این جشنواره بهانه‌ای خوهاد بود که در سال آینده تیم بین‌اللم ما کاملا حرفعه‌ای شد.

ایوبی اما در مورد دبیر جشنواره بیست‌وچهارم فجر گفت:‌سال بعد سال بسیار مهمی برای ماست. بنده خودم در سال بعد رئیس واقعی هر دو بخش جشنواره خواهم بود. در مورد دبیر جشنواره هم در یکی دو روز آینده تصمیم اصلی را خواهیم گرفت. آقای رضاداد رحمات زیادی کشیده‌اند، اما برگزاری این جشنواره‌ها انقدر سخت است که  نباید انتظار داشته باشید که یک نفر چند سال این سمت را داشته باشد و فکر می‌کنم که ایشان هم بدشان نمی‌آید که سال بعد کمی استراحت کنند.

منبع: تسنیم