۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

حاشیه‌های دیدار نوروزی سینماگران

مراسم دیدار نوروزی سینماگران با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، بدون حضور مجری برگزار شد.
کد خبر : ۲۳۷۰۶۶
صراط: این مراسم عصر امروز 22 فروردین ماه، بعد از یک ساعت تاخیر با تلاوت قرآن توسط عبدالله اسفندیاری (بازرس خانه سینما ) در تالار سیف‌الله داد آغاز شد.

برای اولین بار در مراسم ‌هایی که در خانه سینما برگزار می‌شد، مجری اجرای برنامه را بر عهده نداشت و هر سخنران در پایان سخنانش، سخنران بعدی را دعوت می‌کرد.

ابراهیم مختاری رییس هیات مدیره خانه سینما برای اولین‌بار پس از حضورش در این پست سخنرانی کرد.

جمعیت زیادی از سینماگران در حیاط خانه سینما از طریق "ال ای دی" برنامه را دنبال می‌کردند و بسیاری از آنها در آنجا مخاطب مراسم بودند.

بعد از حدود 20 دقیقه از سپری شدن مراسم، هنگام سخنرانی عسگرپور، ایوبی به استقبال جنتی رفت که عسکرپور اعلام کرد که آقای جنتی آمدند پس دوباره باید از اول درباره مشکلات صنفی صحبت کنم.

به گزارش ایسنا، بسیاری از حاضران ایستاده در سالن مراسم را دنبال می‌کردند.

ایوبی در پایان سخنانش با اشاره به نبودن مجری اظهار کرد:‌ چقدر خوب است، مجری نداریم من باید از آقای جنتی دعوت کنم و شما هم بعد از سخنان‌تان باید از آقای ربیعی دعوت کنید.

بنا بر این گزارش، جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار به خانه سینما آمد.

برای امضای تفاهم‌نامه عسکرپور و ربیعی در پشت میزی که روی سن آماده شده بود، قرار گرفتند که پرچم‌های مقابل آن‌ها با اعتراض عکاسان مواجه شد که وزیر کار پرچم خانه سینما را برداشت و بار دیگر با اعتراض عده‌ای که عقیده داشتند، حتما باید پرچم باشد دوباره آن را مقابل میز گذاشت.

وزیر کار در سخنانش با اشاره به آثار اقتباسی علاقه‌اش را به فیلم «توپولی» و هنرپیشه آن همایون اعلام کرد و پس از آنکه فهمید این بازیگر در قید حیات است اعلام کرد که حتما باید سری به او بزند.

این دیدار نوروزی پس از سخنان وزیر کار در ساعت 19:30 پس از حدود 90 دقیقه به پایان رسید.

منبع: ایسنا
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند