۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

فقط راهبندان مطهری را دیدند!

مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور روحانی، در گفت‌وگو با سایت جماران درباره ماجرای راهبندان اوباش علیه مطهری در شیراز گفته است: چنین اقدامی محکوم است و یک اقدام علیه نظام شمرده می‌شود.
کد خبر : ۲۳۳۸۰۵
صراط: مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور روحانی، در گفت‌وگو با سایت جماران درباره ماجرای راهبندان اوباش علیه مطهری در شیراز گفته است: چنین اقدامی محکوم است و یک اقدام علیه نظام شمرده می‌شود.
 
وی همچنین می‌افزاید: چنین اقداماتی باعث مخدوش شدن چهره کشورمان در سطح جهان می شود.
 
تحلیلی بر واکنش مسئولین نسبت به ضرب و شتم جانباز و حادثه مطهری در شیراز: 
 
*متأسفانه در قول و عمل چهره‌های جریان سیاسی خاص و ایضاً برخی از مقامات دولتی پیرامون 2 رخداد «ضرب و شتم یک جانباز در میتینگ اصلاح‌طلبان» و «راهبندان اوباش علیه مطهری» تناقض وجود دارد.
 
فی‌الواقع چگونه است که حسین مرعشی که ضرب و شتم جانباز اشاره شده در مقابل چشمان او اتفاق افتاده؛ در این باره سکوت پیشه می‌کند اما در قبال حادثه شیراز، اخیراً اینطور ابراز داشته که برای ایران متأسف است؟!
 
و باز هم چگونه است که مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، حادثه شیراز را اقدامی علیه نظام می‌داند اما حوادث سال 88 و یا در مثالی قریب‌تر، ضرب و شتم یک جانباز در میتینگ اصلاح‌طلبان و آنهم توسط چندین نفر را موارد اقدام علیه نظام نمی‌داند؟!
 
این تناقضات، مصادیقی از عدم رعایت تقوای جمعی در وادی سیاست به نظر می‌رسند که عواقب مشخصی را در ساحت افکار عمومی، دامنگیر جریان سیاسی خاص و زعمای آن خواهد کرد.
 
در ادامه این تناقضات باید به دلجویی‌های دولت از مطهری پیرامون حادثه حمله اوباش در عین سکوت قابل تأمل دولت در قبال ضرب و شتم یک جانباز در میتینگ سیاسی اصلاح‌طلبان نیز اشاره کرد.
 
گفتنیست، در همین زمینه، سردار مسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی از نهادهای امنیتی و قضایی خواسته است که حادثه ضرب و شتم یک جانباز در میتینگ جریان سیاسی خاص را نیز پیگیری کنند.
منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم